سومین همایش ملی علوم ورزشی با رویکرد سلامت، ورزش و جامعه برگزار می شود

اهواز (پانا) - در دیدار رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه شهید چمران با امید حاجتی، رییس هیات ورزش های همگانی خوزستان، بر سومین همایش ملی علوم ورزشی با رویکرد سلامت، ورزش و جامعه تاکید شد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
 سومین همایش ملی علوم ورزشی با رویکرد سلامت، ورزش و جامعه برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی هیات ورزش های همگانی خوزستان، با هدف برگزاری سومین همایش ملی علوم ورزشی با رویکرد سلامت، ورزش و جامعه نشستی با حضور امید حاجتی، ریس هیات ورزش های همگانی خوزستان؛ امین خطیبی،رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه شهید چمران؛ پرستو شهنی، نائب رئیس هیات ورزش های همگانی خوزستان برگزار شد.
امید حاجتی در این نشست با اشاره به نقش دانشگاه به ویژه دانشکده علوم ورزشی در توسعه و ترویج ورزش همگانی اظهار کرد: امروزه نگاه مسئولین به ورزش علاوه بر سلامتی و نشاط اجتماعی ، ابزاری برای تولید درآمد و کسب و کار نیز می باشد. از این رو استفاده از ظرفیت دانشگاه می تواند مسیر را تسهیل و تسریع کند.
او ادامه داد: دانشگاه علوم ورزشی دانشگاه شهید چمران در زمینه های در سرفصل های پایان نامه و مقالات علمی و برگزاری سمینارها و همایش ها، نقش و جایگاه ورزش های همگانی را برجسته نمایند.
وی اضافه کرد: پژوهش های مرتبط با هیات ورزش های همگانی خوزستان در دسترس کمیته ها و هیات های شهرستان قرار گیرد تا این پژوهش ها در سطح جامعه عملیاتی باشد.
ظرفیت اساتید برجسته، مربیان رشته های ورزشی به ویژه رشته های تخصصی می تواند با کمک دانشگاه شهید چمران صورت پذیرد.
حاجتی ادامه داد: سومین همایش ملی علوم ورزشی با رویکرد سلامت، ورزش و جامعه، ورزش همگانی، نشاط و سلامت اجتماعی از طریق بستر الکترونیکی و بصورت وبینار اسفند 99 برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار