نواخته شدن زنگ ایثار، مقاومت و پیروزی در مدارس گناباد

گناباد (پانا) - آیین نواختن زنگ ایثار ،مقاومت و پیروزی در آموزشگاه شاهد خاکپور گناباد نواخته شد .

کد مطلب: ۱۱۲۴۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن زنگ ایثار، مقاومت و پیروزی در مدارس گناباد

حسین احمدی، مدیر آموزش و پرورش گناباد در این برنامه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقدیر از تلاش ها و فداکاری های رزمندگان اسلام خاطر نشان کرد: این هفته فرصت و بهانه‌ای است برای تبیین آرمانهای والای شهدا و روشن نمودن انگیزه‌های ایثارگران برای ترویج روحیه شهادت طلبی و ایثار و فداکاری در نسل جوان می شود ‌.

احمدی گفت: رزمندگان، شهدا و ایثارگران و تمامی مردم با درک این مسئله به این بینش رسیدند که با تمام مخاطرات جنگ و رها نمودن دلبستگی های دنیوی، دفاع را بر همه چیز ترجیح دادند. شهدای اسلام از همه زندگی خود گذشتند به خاطر رضای الهی و به تاسی از اهل بیت و برای اطاعت از ولی امر.

وی افزود: دفاع از وطن به خاطر مسائل دینی، ملی، مذهبی و اطاعت از ولی امر مسلمین بوده و ما بایستی با معرفی و تببین این آرمان ها و تغییر نگرش نسل امروز اندیشه ها و آرمان های دفاع مقدس را در تفکر نسل جوان گسترش دهیم، با آگاهی بخشی و بصیرت در دانش آموزان به سمت فرهنگ استکبارستیزی، مقاومت و پژوهش های علمی حرکت کنیم‌.

احمدی ادامه داد: ما به پشتوانه هشت سال دفاع مقدس و رسیدن به خودباوری از مرحله قدرت بازدارنده به قدرت اقدام پیش دستانه رسیده‌ایم. اسکتبار جهانی و مزدوران عالم هیچ وقت درک نخواهند کرد که فرامین امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری و مجاهدت های سرداران رشید اسلام از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی چگونه با به کار گیری نیروهای مردمی، ارتش بین المللی استکبار را منهدم کرد و سنگرهای دفاع را تا پشت دیوارهای دشمن پیش برد.

این مراسم با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناباد، فرماندهی مقاومت سپاه، نیروی انتظامی، اعضای شورای اداری معاونین، مدیران و دانش آموزان در دبیرستان شاهد خاکپور برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار