برگزاری یکصد و نود و هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهر تهران

حسن بیگی: خیریه ها و سمن ها به کمک آموزش و پرورش بیایند

تهران (پانا) - یکصد و نود و هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهر تهران با حضور شکرالله حسن بیگی، معاون استاندار تهران؛ محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران؛ عبدالرضا فولادوند، مدیر کل شهر تهران، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
حسن بیگی: خیریه ها و سمن ها به کمک آموزش و پرورش بیایند

شکرالله حسن بیگی، معاون استاندار تهران با تبریک آغاز سال تحصیلی گفت: امسال سال تحصیلی را با تجربه جدیدی آغاز کردیم. هم تجربه برگزاری حضوری کلاس ها را در برخی شهرها و شهرستان ها داشتیم و هم به دلیل شرایط قرمز، کلاس ها غیر حضوری آغاز شد. امیدوارم در هر صورت با توجه به شرایط فعلی، دانش آموزان آموزش با کیفیت داشته باشد.
حسن بیگی افزود: ظاهرا باید به همزیستی با شرایط کرونا ادامه دهیم. برنامه آموزش و پرورش هم نباید تعطیل شود و موضوع سلامت دانش آموزان باید جدی گرفته شود.
در ادامه نشست شکرالله حسن بیگی، معاون استاندار تهران با تشکر از تلاش ها و زحمات فرهنگیان گفت: آموزش و پرورش در سال گذشته سال تحصیلی سختی را گذراند و امسال هم با همان سختی ها فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد.
وی با اشاره به اینکه پیشنهادات مطرح شده در نشست درخور تامل بود، افزود: در موضوع مدرسه سازی استفاده از ظرفیت خیرین مهم است و باید استفاده از ظرفیت سمن ها و خیریه ها جدی گرفته شود و خیریه ها و سمن ها به کمک آموزش و پرورش بیایند.
وی در ادامه با استقبال از طرح "آبا" گفت: در استان تهران، روستاهایی داریم که دانش آموز تا وقتی مدرسه و کلاسی دارد درس می خواند و همین منجر به ترک تحصیل و بازماندگی از تحصیل می شود.

فولادوند: نیازمند مدارسی مناسب با وضعیت کودکان کار هستیم
همچنین در ابتدای نشست گزارشی از نحوه اجرای طرح آشتی با آموزش (آبا) توسط گودرز شاهمرادی، مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش ارایه شد و نحوه عملیاتی کردن بسته های آموزش بازماندگان از تحصیل از طریق آموزش از راه دور ارایه شد و هرکدام از حاضرین به بیان نظرات و نکات خود پرداختند.
عبدالرضا فولادوند با اشاره به خلاهایی که برای آموزش دانش آموزان بازمانده از تحصیلی وجود دارد، گفت: با توجه به وضعیت کودکان کار، نیازمند مدارسی هستیم که به فراخور زمانی که دانش آموز دارد، فعالیت کند.
در این نشست، قربانی، رییس مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران راجع به اقدامات مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران در اجرای مصوبه1091 شورای آموزش و پرورش شهر تهران گزارشی ارایه کرد و راجع به آن بحث و تبادل نظر شد. در ادامه راجع به اقدامات انجام شده در پروژه مهر پانته آ دری، معاون متوسطه شهر تهران گزارشی ارایه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار