شهری خبر داد

جمع‌آوری بخاری‌های گازی از هزار کلاس درس استان تهران

تهران (پانا) - به گفته مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران همه کلاس‌های مدارس استان به سامانه‌های گرمایشی مرکزی (شوفاژ) مجهز شده اند.

کد مطلب: ۱۱۲۲۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
جمع‌آوری بخاری‌های گازی از هزار کلاس درس استان تهران

به گزارش صدا و سیما، علی شهری گفت: همه کلاس‌های مدارس استان تهران به سامانه‌های گرمایشی مرکزی (شوفاژ) مجهز شده اند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران از جمع آوری بخاری‌های گازی هزار کلاس درس در استان خبر داد و افزود: مدارس استان امسال فاقد بخاری‌های غیر استاندارد از جمله بخاری‌های گازی هستند.

شهری گفت: ۴۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت نفت برای استاندارد سازی سامانه‌های گرمایشی تامین اعتبار شده است. امسال ۸۰ مدرسه با ۷۰۰ کلاس درس و زیربنای ۱۱۴ هزار مترمربع تحویل آموزش و پرورش شده است که از این تعداد ۲۵ مدرسه تخریب و نوسازی و ۵۵ مدرسه کاملا جدید هستند.

شهری افزود: عملیات ساخت ۵ مدرسه در منطقه ۲۲ تهران نیز در حال انجام است که تا پایان امسال به پایان می‌رسد. ۱۷۰ هزار متر مربع از حیاط مدارس در ۶ ماه اول امسال آسفالت شده و ۸/۵ میلیارد تومان نیز تجهیزات هنرستانی خریداری شده که به هنرستان‌ها تحویل داده خواهد شد.

مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران گفت: بیش از ۵۰۰ کولر تحویل مدارس استان تهران شده که در صورت نیاز تعداد بیشتری نیز تامین خواهیم کرد. مدارس شهرستان‌های استان تهران به ۸۰ چشمه سرویس بهداشتی نیاز دارند که تا پایان امسال این میزان ساخته و تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.

وی یادآور شد: به دلیل شرایط کرونایی سرویس‌های بهداشتی مدارس نیازمند توجه بیشتری هستند و در برخی از مدارس تعداد سرویس‌های بهداشتی به نسبت دانش آموزان کم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار