نگاهی به دیدار اول از هفته دوم لیگ یک فرانسه

لیون و کابوس جغدهای بد یُمن

تهران (پانا) - دیژون که طی 3 سال اخیر برای لیون دردسرسازی بوده است، یکبار دیگر به دسین شارپیو سفر کرده است تا به مصاف المپیک لیون برود.

کد مطلب: ۱۱۱۸۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد
لیون و کابوس جغدهای بد یُمن

دومین هفته از لیگ یک فرانسه (لوشامپیونه) با برگزاری یک بازی در شهر دسین شارپیو آغاز خواهد شد.

در اولین بازی این هفته المپیک لیون پس از ناکامی در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا باید در ورزشگاه خالی از تماشاگرش از دیژون میزبانی کند.

المپیک لیون - دیژون / ساعت 23:30 ورزشگاه گروپاما شهر دسین شارپیو

رودی گارسیا (فرانسه) - استفان جوبارد (فرانسه)

آخرین بازی روبرو » المپیک لیون صفر - دیژون صفر

نکته‌های مهم از بازی‌های روبرو » دیدارهای اخیر دو تیم برای لیون تلخ به پایان رسیده است، آنها در دو بازی آخر روبرو برد نداشته‌اند و در 3 سال اخیر دیژون برایشان گربه سیاه خانگی شده است. المپیک لیون در 3 بازی آخر خانگی خود نتوانسته است دیژون را شکست دهد.

آخرین وضع و آمار ویژه المپیک لیون » پس از شکست 3 بر صفر مقابل بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و عدم راهیابی به فینال، آنها امشب اولین بازی خود در این فصل را در حالی برگزار خواهند کرد که در بازی‌های خانگی 2 برد متوالی و 9 بازی بدون باخت دارند و سال 2020 را بدون باخت خانگی پشت سر گذاشته‌اند.

آخرین وضع و آمار ویژه دیژون » جغدهای فوتبال فرانسه که در اولین بازی از این فصل با شکست یک بر صفر زمین را ترک کرده‌اند در وضعیتی وارد زمین خواهند شد که برای این بازی 5 غایب بزرگ دارند و در 3 بازی آخر خارج از خانه خود بدون برد زمین را ترک کرده‌اند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار