برگزاری کارگاه سرویس مدارس منطقه 2

تهران (پانا) - در خصوص شیوه نامه ثبت نام الکترونیک سرویس حمل و نقل دانش آموزی در سال تحصیلی 99 جلسه ای با حضور اعضای کارگروه تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه سرویس مدارس منطقه 2

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 2 تهران، جلسه توجیهی سرویس مدارس با حضور میرشفیعی، مدیر آموزش و پرورش، اخباری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، مفیدی نیا مسئول انجمن اولیا و مربیان، نمایندگان پلیس راهور، ناجا، شهرداری رییس سازمان دانش اموزی، مسئول حراست، کارشناس امور حقوقی برگزار شد.

در ابتدا میرشفیعی، مدیر آموزش و پرورش منطقه2 ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه گفت: سرویس مدرسه در واقع نوعی مدرسه سیار است و خودرو دانش آموزی که از مسیر خانه تا مدرسه و بالعکس را طی می‌کند یک مدرسه و مکانی برای تربیت محسوب می‌گردد و راننده هم در حکم مربی و تکمیل‌کننده چرخه تعلیم و تربیت خواهد بود و نیاز است در این زمینه احتیاط و دقت نظر بیشتری به عمل آید تا مبادا در اجرای این مهم مشکلاتی را گریبان گیر خانواده‌ها و اولیا دانش‌آموزان کند.

وی افزود: اهمیت امنیت جان دانش آموزان و نظم عمومی وسایل حمل نقل دانش اموزی در این طرح سرلوحه کارما قرار گرفته که باید با همکاری پلیس و شرکتهای طرف قرارداد به خوبی نظارت و در صورت مشاهده تخلف، برخورد قانونی شود.

در ادامه مدیرآموزش و پرورش با تاکید بر رعایت مقررات و قوانین توسط مدیران مدارس خواهان پیگیری امر توسط کارگروه سرویس مدارس منطقه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار