معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

کسب 17 رتبه برتر کشوری در سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری

سنندج(پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از کسب 17 رتبه برتر کشوری در مرحله نهایی سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
کسب 17 رتبه برتر کشوری در سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، حجت الله نریمانی با بیان اینکه سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری در سال تحصیلی 99/98 در سه سطح آموزشگاه ، شهرستان و استان برگزار شد؛ گفت: در مرحله آموزشگاهی بیش از 140 هزار نفر رشته در کلیه دوره های تحصیلی در بیش از 60 رشته و گرایش متنوع شرکت کردند که با داوری آثار در مرحله استانی تعداد 170 اثر به عنوان آثار برتر استان در دوره متوسطه دوم دختران و پسران به صورت مجازی به دبیرخانه کشوری ارسال شد.

وی ادامه داد: پس از پایان داوری مسابقات مرحله کشوری دانش آموزان استان کردستان موفق به کسب 17 رتبه های برتر کشوری شدند.

نریمانی خاطرنشان کرد: این مسابقات در مدارس با هدف کشف و شکوفایی استعداد ای دانش آموزان در زمینه های فرهنگی و هنری برگزار می گردد که یکی از مهم ترین برنامه های وزارت آموزش و پرورش برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و به ویژه تربیت هنری و زیبایی شناختی دانش آموزان است .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در پایان این موفقیت ارزشمند را به دانش آموزان برگزیده ، خانواده های محترم آنان ، مربیان، سرپرستان و دست اندرکاران امر و کلیه دانش آموزان و فرهنگیان استان تبریک گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار