یزد ظرفیت های زیادی جهت پیشبرد اهداف شهر دوستدار کودک دارد

یزد (پانا) - مسئول اجرایی اداره شهر دوستدار کودک شهرداری یزد، به لزوم اهمیت به حقوق کودکان و برقراری امکانات بر اساس علائق و نیازهای آن ها در تمامی موضوعات شهر یزد تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
یزد ظرفیت های زیادی جهت  پیشبرد اهداف شهر دوستدار کودک دارد

حسین ابوطالبی مسئول اجرایی اداره شهر دوستدار کودک شهرداری یزد در گفت و گو با پانا به ماهیت و کلیت اداره شهر دوستدار کودک اشاره کرد و افزود: از دید بین المللی و و به نگاه یونسف هدف شهر دوستدار کودک توجه به تمام نیازهای کودکان، بها دادن و اهمیت به حقوق کودکان در تمام موضوعات پیرامون شهر هست.
وی با بیان اینکه شهر یزد پتانسیل های زیادی در جهت تحقق بخشیدن به اهداف شهر دوستدار کودک دارد اظهار کرد: با توجه به این که شهر یزد از شهرهای اصیل و بومی و شهری دارای فرهنگ هایی غنی محسوب می شود، ظرفیت های خوبی در راستای پیشبرد اهداف شهر دوستدار کودک دارد، به طوری که شهر یزد تا به اینجا نتایج ارزنده ای در سطح کشور داشته است.
ابوطالبی همچنین با اشاره به اینکه در شهر یزد اقدامات خوبی در جهت پیشبرد اهداف شهر دوستدار کودک صورت گرفته تصریح کرد: با همکاری سازمان فنی و حرفه ای پارک ها و فضاهای مناسبی با توجه به نیازهای کودکان برای حضور در اجتماع در سطح شهر برقرار شده که می توان به پارک مهارت، پارک مهر و پارک تقاشی اشاره کرد.
او با بیان اینکه یکی از تحت تاثیرپذیر ترین افراد در برابر مشکلات جامعه کودکان به شمار می روند اضافه کرد: پایش شهری بر اساس معضلات و آسیب هایی که در جامعه وجود دارد مسئله مهمی در بحث کودکان است و برنامه ریزی آن برای آینده از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
مسئول اجرایی اداره شهر دوستدار کودک شهرداری یزد با عنوان اینکه کمیته کودک و نوجوان همکاری و مشارکت و نقش پر اهمیتی برای اداره شهر دوستدار کودک داشته تاکید کرد: نوجوانان با نگاه ویژه و ذهن خلاق خود به اجرای هرچه بهتر طرح ها سرعت بخشیدند و عامل شتاب دهنده ای در نهایی و عملی شدن پروژه هستند.
خبرنگار: بهار دهقان زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار