خیرین زمینه ساز پویایی نظام تعلیم و تربیت

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت خیرین ضامن پویایی، شادابی،تحرک و سلامت روانی دانش آموزان در نظام تعلیم و تربیت هستند.

کد مطلب: ۱۱۱۰۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
خیرین زمینه ساز پویایی نظام تعلیم و تربیت

محمد علی واقعی صبح امروز در دیدار با رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان ضمن تشریح طرح آجر به آجر برای مشارکت حد اکثری علاقمندان به شرکت در امر مقدس مدرسه سازی، تصریح کرد: توجه ویژه مردم نیکوکار استان به امر مقدس مدرسه سازی باعث شد که ساختمان اولین مجمع خیرین مدرسه ساز کشور؛ سال 68 در بیرجند افتتاح شود.

او؛ بر تکریم خیرین مدرسه ساز استان تأکید کرد و افزود: تکریم خیرین تعظیم شعائر الهی و ترویج فرهنگ مقدس مدرسه سازی در جامعه خراسان جنوبی است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی؛ با اشاره به فعالیت 12 مجمع خیرین مدرسه ساز در شهرستان ها و مناطق استان، اظهار کرد: بیش از 850 خیر نیک اندیش حقیقی و حقوقی استان در امر مقدس مدرسه سازی فعالیت می کنند.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی؛ حضور خیرین در عرصه تعلیم و تربیت را راهگشای مسائل آموزش و پرورش استان دانست و ابراز کرد: یکی از راه های رسیدن به توسعه پایدار که عزت، سربلندی، اقتدار، سعادت و استقلال ایران اسلامی را تضمین می کند، سرمایه گذاری در بخش آموزش و پرورش است.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: هدف نظام تعلیم و تربیت، رساندن سرمایه های انسانی به کمال بی انتهای الهی است، بنابراین مسئولان آموزشی و خیران مدرسه ساز باید با فراهم کردن مدارس با امکانات مناسب، گامی بلند در راستای تربیت انسان های سالم و پرنشاط بردارند.

او؛ تهذیب نفس، تعلیم و تربیت را شالوده و اساس جامعه دانست و عنوان کرد: در سال های اخیر شاهد رشد چشمگیر شاخص ها و تحولی عظیم در فرایند تعلیم و تربیت در بهارستان علم و ادب بوده ایم که تداوم موفقیت ها مستلزم توجه ویژه فرهنگیان به تقویت و گسترش تقوای الهی در بین دانش آموزان در کنار علم آموزی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار