فرماندار شهریار در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شهریار ؛

مستندسازی و اموال آموزش و پرورش را مشخص کنید، ما امانتدار مردم هستیم

شهریار (پانا) - فرماندار شهرستان شهریار در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شهریار ؛ شهرداران شهرها با در نظر گرفتن کمسیون ماده ۵ اقدام به ساخت مدرسه در زمین های آموزشی با کاربری های مرتبط کنند.

کد مطلب: ۱۰۹۹۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
مستندسازی و اموال آموزش و پرورش را مشخص کنید، ما امانتدار مردم هستیم

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهریار به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار، طاهری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: شهرداران شهرها با در نظر گرفتن کمسیون ماده ۵ اقدام به ساخت مدرسه در زمین های آموزشی با کاربری های مرتبط کنند.
کلیه شهرداران موظفند مستندسازی و اموال آموزش و پرورش را مشخص کرده، چرا که ما امانتدار مردم هستیم. زمین های آموزشی را احصا و برای تحویل گرفتن زمین از خیرین ابتدا امکان سنجی کنید. باید نیت خیرین را لباس عمل بپوشانیم تا مردم ببینند دلسوز آنان هستیم.

در ادامه فرماندار شهریار ضمن تبریک کسب رتبه اول شورای آموزش و پرورش شهرستان شهریار در سطح استان تهران تصریح کرد: این افتخار نشان از همدلی و همکاری و تعامل همه اعضا و همه مسئولین شهرستان دارد؛ لذا این توقع نیز وجو دارد که وضعیت محیط های آموزشی اصلاح شده و به سمت محیط های آرام و با تعداد مناسب دانش آموز پیش رود.

او ادامه داد: مسئولین امر آموزش به شعار هر دانش آموز یک مهارت و هر خانواده یک پایگاه توجه کنند تا در شرایط حال کشور از آموزش جا نمانیم.

نماینده عالی دولت همپنین تاکید کرد: در بحث اوقات فراغت برای دانش آموزان باید کارهایی صورت گیرد و برنامه ریزی هایی جهت انجام این کار در فضای مجازی نیز در نظر گرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار