نگاهی به دیدار اول از هفته سی و چهارم لالیگا

کیسه گل لالیگا به مادرید رسید

تهران (پانا) - در شب اول از هفته سی و چهارم لالیگا یک بازی در پایتخت اسپانیا برگزار خواهد شد که در این بازی تیم بالای جدولی اتلتیکو مادرید از تیم ته جدولی مایورکا میزبانی خواهد کرد که ضعیف‌ترین خط حمله لالیگا را تا به اینجای فصل در اختیار داشته است.

کد مطلب: ۱۰۹۵۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
کیسه گل لالیگا به مادرید رسید

هفته سی و چهارم لالیگا امشب با برگزاری یک بازی در شهر مادرید و در ورزشگاه وندا متروپولیتانو بین تیم‌های اتلتیکو مادرید و مایورکا در حالی آغاز خواهد شد که اتلتیکو مادرید در تلاش برای حفظ رده سوم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است و در مقابل شاگردان ویسنته مورنو در تیم مایورکا در تلاش هستند تا راهی برای بقا در این فصل لالیگا پیدا کنند.

اتلتیکو مادرید - مایورکا / ساعت 00:30 ورزشگاه وندا متروپولیتانو شهر مادرید

دیگو سیمئونه (آرژانتین) - ویسنته مورنو (اسپانیا)

بازی رفت » مایورکا صفر - اتلتیکو مادرید 2

نکته‌های ویژه درباره دیدارهای روبرو » مایورکا در حالی پس از 7 سال و 2 ماه به مهمانی اتلتیکو مادرید رفته است که 14 سال است نتوانسته در زمین اتلتیکو با برد از زمین خارج شود و البته 8 سال و 4 ماه از آخرین برد آنها مقابل تیم دوم شهر مادرید گذشته است.

نکته‌های ویژه و آخرین وضعیت اتلتیکو مادرید » هر چند تساوی 2 بر 2 خارج از خانه مقابل بارسلونا باعث شد تا نوار بردهای روخی‌بلانکوس پس از 4 برد متوالی پاره شود، اما آنها با هدیه ویژه خود رئال مادرید همشهری‌شان در آستانه قهرمانی قرار دادند و حالا باید در حالی از مایورکا میزبانی کنند که بدون شک هدف اول سیمئونه در این هفته‌ها حفظ رده سوم جدول و رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است. آنها که 11 امتیاز با رده دوم فاصله دارند خوب می‌دانند که رسیدن به نایب قهرمانی در این فصل ممکن نیست اما از سمت دیگر سویا را در 2 امتیازی خود دارند و خطر از دست رفتن جایگاه سوم برای آنها به شدت احساس می‌شود.

تشک‌سازان فوتبال اسپانیا که پس از ازسرگیری لالیگا روند خوبی را آغاز کرده‌اند و از جایگاه ششم که در هفته بیست و هشتم داشت با بردهای متوالی به رده سوم رسیده است، در 12 بازی آخر خود در لالیگا باخت نداشته و علاوه بر آن، در خانه روندی قابل قبول را طی ماه‌های گذشته ارائه کرده است. آنها که در سال 2020 در ورزشگاه متروپولیتانو باخت نداشته‌اند، در 10 بازی آخر خانگی بدون شکست زمین را ترک کرده و 8 برد و 2 تساوی ثبت کرده‌اند و در آستانه هت تریک خانگی قرار دارند.

نکته‌های ویژه و آخرین وضعیت مایورکا » مکانیک‌ها پس از 5 بازی بدون بردی که داشتند و از رده هفدهم به هجدهم سقوط کردند، هفته گذشته در دیداری عجیب و غیر قابل پیش‌بینی مقابل سلتاویگو جشنواره گل راه انداختند و با برد قاطع 5 بر یک، روحیه بالایی در آستانه دیدار با اتلتیکو بدست آوردند.

ساکنان جزایر بالئاری در حالی برای این بازی راهی مادرید شده‌اند که 3 بازیکن اصلی خود به نام‌های لومور آگبنیو، آنته بودیمیر و مارتین والینت را در اختیار دارند و وضعیت مارک پدرازا هم برای رسیدن به این بازی مشخص نیست اما غیبت آگبنیو و والینت در خط دفاعی این تیم می‌تواند بحران دفاعی را برای آنها که با 56 گل خورده بدترین خط دفاع لالیگا را در اختیار دارند، بیشتر از قبل کند و نتواند مانعی در برابر ثبت چهارمین باخت متوالی خانگی این تیم شود.

ضعیف‌ترین تیم لالیگا در دیدارهای خارج از خانه که در 16 بازی خارج از خانه خود یک برد، 2 تساوی 13 باخت داشته است و از 56 گل خورده تا به امروز 36 گل را در دیدارهایی که مهمان بوده خورده است، قطعا در پایان هفته سی و چهارم در همین رده هجدهم باقی خواهد ماند اما این مهم است که آنها که در رده هجدهم حضور دارند، حداقل تلاش کنند تا اختلاف‌شان تیم رده هفدهم بیشتر از عدد 5 نشود و البته اختلاف 4 امتیازی با تیم رده نوزدهم را هم حفظ کنند تا کورسوی امید برای بقا برای‌شان روشن شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار