معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دیلم:

برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان به صورت مجازی برگزار خواهد شد

دیلم(پانا)_ معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دیلم گفت باتوجه به شیوع بیماری کرونا و اهمیت وافر به سلامت دانش‌آموزان،برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان به صورت مجازی برگزار خواهد شد

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دیلم گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و اهمیت وافر به سلامت دانش‌آموزان، برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت فصل تابستان به شکل حضوری مقدور نیست و با تدابیر بصورت غیرحضوری و از طریق فضای مجازی انجام خواهد شد.

محمد اکبری افزود: غنی سازی اوقات فراغت از مهم‌ترین برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزش و پرورش در تابستان خواهد بود تا از این طریق بتوان به نیاز دانش‌آموزان علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و غیر آنان پاسخ مناسب داد.

وی اظهار کرد : برگزاری برنامه‌ی اوقات فراغت تابستانی با شعار "هرخانه یک پایگاه تابستانی"، هر دانش‌آموز یک مهارت " در بستر شبکه آموزشی دانش آموزی(شاد) آغاز خواهد شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دیلم ادامه داد: برنامه‌ریزی و طراحی کلاس‌ها به صورت مجازی به گونه‌ای است که دانش‌آموز در کنار خانواده و در سلامت و امنیت کامل بتواند از ظرفیت این کلاس‌ها بهره‌مند شود.

اکبری گفت: با توجه به اینکه کلاس‌ها مجازی خواهد بود، رشته‌هایی انتخاب شده تا حداکثر بازدهی را برای دانش‌آموزان داشته باشند.

وی افزود: از ابتدای تابستان، دانش‌آموزان هر سه دوره تحصیلی می‌توانند به صورت غیرحضوری از شرکت در کلاس‌های قرآن در سه رشته روخوانی، حفظ و تدبّر، کلاس نقاشی، خوش نویسی و قصه‌گویی بهره‌مند شوند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش دیلم بیان کرد: باتوجه به استفاده روزافزون از فضای مجازی و تولید محتوا با موضوعات مختلف، سعی داریم کارگاه‌های یک روزه متناسب با نیاز دانش‌آموزان و همکاران برای تولید محتوا از جمله آموزش نرم افزارهایی نظیر پاورپوینت را به صورت غیرحضوری ارائه دهیم.

وی گفت: تهیه آرشیو محتواها و مستندسازی فعالیت‌های صورت گرفته در دستور کار قرار دارد تا از آنها بتوان در هر زمان برای استفاده علاقمندان و دانش‌آموزان بهره برد.

اکبری افزود: امیدواریم باوجود شرایط دشوار موجود با برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت به شکل غیرحضوری، بتوانیم گام موثری در جهت غنی‌سازی اوقات دانش‌آموزان برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار