فردا اولین جلسه بررسی اعتبارنامه تاجگردون در کمیسیون تحقیق

تهران (پانا) - عضو کمیسیون تحقیق از برگزاری اولین جلسه این کمیسیون در بعدازظهر فردا برای بررسی اعتبارنامه تاجگردون خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
فردا اولین جلسه بررسی اعتبارنامه تاجگردون در کمیسیون تحقیق

علی‌اصغر خانی، عضو کمیسیون تحقیق و نماینده مردم شاهرود در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «‏اولین جلسه کمیسیون تحقیق فردا بعدازظهر با حضور همه اعضا که از نمایندگان مجلس هستند برگزار خواهد شد. کمیسیون تحقیق در جلسات آتی خود، هم به معترضان به اعتبارنامه آقای تاجگردون و هم به خود ایشان فرصت خواهد داد ضمن حضور در جلسه، مدارک و مستندات را ارائه کنند. ‏کمیسیون تحقیق در فرصت ۱۵ روزه به طور جدی و با دقت بررسی‌ها را انجام خواهد داد و گزارش خود را به صحن علنی ارائه می‌دهد. نظر نهایی درباره اعتبارنامه آقای ‎تاج‌گردون را نمایندگان با رای خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی خواهند داد.»

در جلسه علنی روز چهارشنبه 21 خرداد بررسی گزارش شعبه ۱۲ درباره اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران به این شعبه در دستور کار قرار داشت. رئیس مجلس از نمایندگان معترض به اعتبارنامه نماینده گچساران خواست اگر اعتراض دارند مطرح کنند، علیرضا زاکانی با اخطار اصول ۹۳، ۸۵، ۷۳ و ۷۲ خواستار رفع ابهام در این باره و ارجاع این موضوع به کمیسون تحقیق شد. قالیباف اخطار را وارد دانست و آن را به رای گذاشت که با ۱۵۹ رای موافق، ۷۰ رای مخالف و ۱۲ رای ممتنع از مجموع ۲۵۴ نماینده حاضر به کمیسین تحقیق ارجاع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار