شوک تلخ به یحیی گل محمدی؛ ستاره پرسپولیس رباط صلیبی پاره کرد

تهران (پانا) - بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس برای دومین بار طی سه سال اخیر با پارگی رباط صلیبی روبرو شد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد

محمد انصاری که در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما آنتلرز در تهران با مصدومیت شدید زمین را ترک کرده بود و با پارگی رباط صلیبی بیش از 6 ماه نتوانست در ترکیب پرسپولیس حضور داشته باشد، باز هم با شوک بزرگی در دوران فوتبالش روبرو شد.

این مدافع ملی‌پوش پرسپولیس در جریان تمرینات این تیم در روزهای منتهی به از سرگیری لیگ برتر مصدوم شد و مصدومیتش مشکوک به پارگی رباط صلیبی بود و حالا گفته می‌شود برآوردها درباره مصدومیت جدید او درست بوده و انصاری یکبار دیگر رباط صلیبی پاره کرده است. البته تا به این لحظه خبری رسمی درباره قطعی بودن پارگی رباط صلیبی محمد انصاری منتشر نشده و این خبر تنها در حد شنیده‌‌ها است.

بدین ترتیب در صورتی که این خبر درست باشد، این مدافع با اخلاق که گفته می‌شد پیشنهادهایی از لیگ چین دارد، باید روند درمان و جراحی خود را آغاز کند و حداقل در تا ابتدای زمستان دور از فوتبال خواهد بود، شرایطی که ممکن است باعث شود که انصاری باز هم قراردادش را به پرسپولیس تمدید کند.

مصدومیت شدید محمد انصاری در حالی رخ داده است که محمد نادری دیگر مدافع چپ پرسپولیس هم بازیکن قرضی است و اگر توافق برای ادامه همکاری او صورت نگیر، باید در ابتدای تابستان به بلژیک برگردد، موضوعی که دست یحیی گل محمدی را در سمت چپ به شدت خواهد بست و شاید یکبار دیگر محسن ربیع‌خواه مجبور شود تا انتهای فصل به عنوان مدافع چپ به میدان برود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار