در گفت‌وگو با پانا

رحمان محمدی‌راد: بودجه والیبال سپاهان معقول است؛ مطمئن هستم تیم‌هایی هستند که بیشتر از ما هزینه کنند

بازیکنانم در سپاهان بهترین‌های ایران هستند

تهران (پانا) - سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان بسته شدن تیمی کهکشانی برای فصل آینده لیگ برتر را قبول ندارد و معتقد است ستاره‌ها در فصل جدید لیگ برتر پخش شده‌اند و تیم‌های با هزینه بالاتر از سپاهان هم وجود دارند.

کد مطلب: ۱۰۷۶۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
رحمان محمدی‌راد: بودجه والیبال سپاهان معقول است؛ مطمئن هستم تیم‌هایی هستند که بیشتر از ما هزینه کنند

رحمان محمدی‌راد در گفت‌وگو با پانا درباره روند نقل و انتقالات سپاهان اصفهان برای حضور در فصل جدید لیگ برتر والیبال گفت:«با توجه به اینکه سپاهان باشگاه بزرگی است و باید جایگاه واقعی خورد در والیبال را پیدا کند، با نظر مثبتی که اعضای هیات مدیره داشتند و بنابر هدف‌گذاری درباره اینکه هرسال باید یک قدم به جلو برداریم، توانستیم بازیکنان با کیفیتی را اضافه کنیم و تیم قدرتمندتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم تا بتوانیم از نام و اعتبار سپاهان، به ‌خصوص تیم والیبال اصفهان به نحو شایسته دفاع کنیم.»

وی ادامه داد: «از بازیکنانی که جذب کردیم واقعاً راضی هستیم؛ بازیکنان با کیفیتی که در سال‌های اخیر در سطح اول والیبال ایران و در تیم ملی حضور داشتند. امیدوارم در کنار هم با یک کار تیمی خوب نتایج قابل قبولی کسب کنیم. در بازار نقل و انتقالات بازیکنانی را مدنظر داشتیم خواهان زیادی داشتند اما سرانجام در رقابت با چند باشگاه توانستیم جذبشان کنیم. بودجه معقولی در اختیار داشتیم و سعی کردیم بازیکنانی که از سال قبل عملکرد خوبی داشتند را حفظ کنیم، این بازیکنان باتجربه و جدید را هم به آن اضافه کردیم تا ترکیب خوبی از هر دو نوع بازیکن برای سال جاری ببندیم که بتوانیم هم از قدرت جوانی هم از تجربه با‌تجربه‌ها استفاده کنیم.»

سرمربی سپاهان همچنین از جذب دو بازیکن جدید خبر داد و گفت: «دو پست دیگر باقیمانده که هفته جاری و هفته بعد به صورت رسمی کارشان را آغاز خواهند کرد و بعد از عقد قرارداد، معرفی می‌شوند.»

محمدی‌راد در واکنش به کهکشانی شدن والیبال سپاهان در فصل جدید لیگ برتر گفت: «بازیکنانم را بهترین‌ها در ایران می‌دانم، به آنها اعتقاد داشتم و در برنامه‌هایمان بودند و خیلی خوشحالم که توانستیم به گزینه‌های مدنظرمان دست پیدا کنیم ولی مطمئن هستم باشگاه‌‎های زیادی وجود دارند که به اندازه ما و یا بیشتر از ما هزینه کردند و بازیکنان زیادی در اختیار دارند. نمی‌خواهم بگویم که قرار نیست کار بزرگی انجام دهیم و تیم را برای قهرمانی نبستیم، اینطور نیست، هر باشگاه با شرایط خود، هر مربی با دیدگاه‌هایش تیمش را می‌بندد و امکان ندارد یک مربی قهرمانی را نخواهد.»

محمدی‌راد شانس قهرمانی سپاهان را اینگونه توصیف کرد: «تیم خوبی هستیم و شانس قهرمانی داریم، مثل سه تا چهار تیم دیگر که این شانس را دارند. کاری به بودجه و شرایطی که آنها در باشگاهشان داشتند ندارم، ولی شخصاً از روند نقل و انتقالات سپاهان راضی‌ هستم. هدف اول من، کادر فنی و مجموعه باشگاه کسب بهترین‌هاست و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به این بهترین‌ها برسیم.»

وی درباره شانس کسب اولین قهرمانی برای والیبال سپاهان در فصل جدید گفت: «گفتنش خیلی سخت است، چون امسال باشگاه‌های زیادی مدعی هستند. از اردیبهشت باشگاه‌ها روند جذب بازیکن را شروع کردند و این شروع یارگیری نشان از سخت بودن لیگ دارد. نمی‌توان گفت ۲۰، ۴۰ یا۶۰ درصد شانس قهرمانی، چون لیگ سخت و فشرده‌ای مخصوصاً در بازی‌های پلی‌آف خواهد بود.»

سرمربی سپاهان ادامه داد: «ما به دنبال بهترین جایگاه هستیم که بتوانیم در مرحله پلی‌آف بازی راحت‌تری داشته باشیم. اهداف برنامه‌ریزی شده و به دنبال کسب آن هستیم. اما آنقدر که برای خودمان شانس می‌بینم برای دیگر تیم‌ها هم این شانس را قائل هستم.»

محمدی راد در پاسخ به سؤال اینکه " در بین باشگاه‌های پرطرفدار ایران شما تنها باشگاهی هستید که هم فوتبال دارید هم والیبال، برای موفقیت در فصل جدید چقدر بر روی هواداران تیم فوتبال سپاهان حساب کرده‌اید؟ " گفت: سپاهان دومین سالی است که وارد تیم‌داری در رشته والیبال شده و هنوز جوان است. هر چند برند سپاهان نه فقط ایران، بلکه در سطح آسیا و جهان مطرح است. در رقابت با باشگاه‌های ‌دیگر و تعصب هواداران سپاهانی را به خوبی درک کردم که برایشان فوتبال، والیبال، هندبال باهم فرقی نمی‌کند وقتی نام سپاهان مطرح باشد. به دنبال این هستند که حمایت کنند و تمام تلاش تیم‌های سپاهان هم خوشحالی همین هواداران هست.

وی ادامه داد: «مجموعه مدیریتی سپاهان تمام تلاششان را می‌کنند که سپاهان و شهر اصفهان نمونه باشد و همیشه در صدر جدول درباره‌شان صحبت کنند. همیشه آمده‌اند و حمایت کردند. هم ما نیاز به زمان داریم هم هواداران که با والیبال بیشتر خو پیدا کنند و بیشتر حمایتمان کنند اتفاق خوبی که سال گذشته افتاد حضور سپاهان در بحث تیم‌داری در والیبال باعث شد آرام آرام هواداران هم آشنا شوند. هرچند نه فقط هواداران بلکه والیبال دوستان اصفهانی هم تعدادشان بیشتر شده است.»

سرمربی سپاهان افزود: «امیدوارم بتوانیم از کل ظرفیت سپاهان و تمهیدات در نظر گرفته شده استفاده کنیم. مردم همراه باشند و سالن را پر کنند. اگر تیم شرایط ایده‌آل پیدا کند و بین تیم‌های مدعی قرار بگیرد، هواداران سپاهانی هم ما را هیچ‌وقت تنها نخواهند گذاشت.»

محمدی‌راد در پایان درباره حضور تماشاگران در سالن گفت: «شهر اصفهان تماشاگر والیبالی خانوادگی زیاد دارد. خانواده‌ها در اصفهان خیلی علاقه‌مند به تماشای این رشته هستند. سال قبل نشد از حضورشان در سالن استفاده کنیم. همانطور که گفتم با توجه به ظرفیت سالن خوبمان می‌توانیم این شرایط را برای آنها فراهم کنیم تا خانواده‌های علاقه‌مند هم علاوه بر دیگر تماشاگران وارد سالن شوند. مسئولین و مدیران باشگاه هم دنبال فراهم کرد این قضیه هستند. تا آنها هم برای تماشای مسابقات به جمع تماشاچیان اضافه شوند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار