تعطیلی تمامی مراکز تجمع فرهنگی و سینمایی در سطح استان خوزستان

اهواز (پانا) - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بر اساس چهارمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و در راستای کاهش خطر احتمال شیوع کرونا؛ تمامی مراکز تجمع فرهنگی و سینمایی در سطح استان خوزستان از قبیل سینماها، کنسرت ها، تئاتر ها و... تا تاریخ ۱۶ اسفندماه ۹۸ تعطیل و کلیه مسابقات ورزشی بدون تماشاگر برگزار می گردد.

کد مطلب: ۱۰۲۶۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
تعطیلی تمامی مراکز تجمع فرهنگی و سینمایی در سطح استان خوزستان

دکتر فرهاد ابول نژادین با اعلام این خبر افزود: همچنین تمامی اماکن متبرکه زیارتی استان تا اطلاع ثانوی غیر قابل دسترسی و زیارت و ادای سلام و احترام با عبور از صحن متبرکه این بزرگواران با زدن ماسک و شستشوی دست قبل از ورود و با هدایت خدام و بدون توقف امکان پذیر می باشد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: در جایگاه های سوختگیری(بنزین و گاز) نیز تنها متصدیان جایگاه ها با رعایت نکات بهداشتی؛ مجاز به استفاده از دستگیره نازل هستند و شهروندان گرامی تماسی با نازل ها، نباید داشته باشند.

ابول نژادیان در پایان گفت: از هم استانی های گرامی درخواست می شود تا جهت پیشگیری از احتمال ابتلا به این بیماری؛ ضمن رعایت بهداشت فردی، حدالمقدور از حضور در اماکن عمومی پرهیز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار