درآیین تجلیل از70دانش آموزدبیرستان شهیدچمران مطرح شد: پیش بینی 40 پایگاه اعتکاف علمی در نوروز 99

بیرجند(پانا)- درراستای ارتقای بنیه ی علمی دانش آموزان دوره دوم متوسطه به ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم 40 پایگاه اعتکاف علمی درایام نوروز 99 درسطح استان پیش بینی شده است.

کد مطلب: ۱۰۲۵۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
درآیین تجلیل از70دانش آموزدبیرستان شهیدچمران مطرح شد: پیش بینی 40 پایگاه اعتکاف علمی در نوروز 99

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: درراستای ارتقای بنیه ی علمی دانش آموزان دوره دوم متوسطه به ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم جهت حضور موفق درآزمون سراسری برپایی قریب40 پایگاه اعتکاف علمی درایام نوروز 99 درسطح استان پیش بینی شده است.

محمد علی واقعی در حاشیه تجلیل از 70 دانش آموز برتر علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی دبیرستان شهید چمران بیرجند به خبر نگار پانا گفت: با توجه به استقبال دانش آموزان دختر و پسر استان در سال گذشته پیش بینی می شود بیش از 3 هزار دانش آموز دوره ی دوم متوسطه در این پایگاه ها ثبت نام کنند.

او، با بیان این که طرح اعتکاف علمی با هدف تقویت بنیه علمی دانش آموزان در ایام نوروز برگزار می شود، تصریح کرد: با اجرای این طرح دانش آموزان در تعطیلات نوروز به صورت روزانه و تمام وقت برای مطالعه، برنامه تقویتی و تست زنی در پایگاه های علمی حضور دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، ایجاد رقابت علمی و آشنایی دانش‌آموزان با هم در فضای بسیار صمیمی درسی را از دلایل برگزاری این پویش علمی دانست و خاطر نشان کرد: کیفیت‌بخشی به سیستم مطالعاتی دانش‌آموزان در راستای استفاده بهینه از فرصت‌ها و برنامه‌ریزی مدون برای آمادگی بیشتر آنان در آزمون سراسری از دیگر اهداف راهبردی این طرح به شمار می‌رود .

واقعی، ایجاد فضای آرام، راحت و به دور از استرس و اضطراب همراه با ارائه خدمات رفاهی و مشاوره‌ای، مباحثه‌های دو و چند نفره و استفاده از تجربیات معلمان و مربیان کاردان را 7 ویژگی‌ مهم این طرح دانست و یاد آورشد: اعتکاف و قرائت خانه های علمی دانش‌آموزان، زمینه‌ساز ارتقای مهارت های علمی ، فردی و اجتماعی دانش آموزان می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار