امام جمعه خاور شهر:فضائل حضرت زهرا(س) فضائل انبیاست و مظهر ویژگی های تمام زنان مقدس است.

شهرری (پانا) - نماز جمعه خاور شهر در شهرری به امامت امام جمعه منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه خاور شهر:فضائل حضرت زهرا(س) فضائل انبیاست و مظهر ویژگی های تمام زنان مقدس است.

حجت‌الاسلام یاسینی در خطبه های نماز جمعه ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت ام ابیها حضرت زهرا(س) و روز مادر به بیان حدیثی از پیامبر اکرم(ص) پرداخت و بیان کرد: اگر بخواهیم تمامی حسن ها، نیکویی ها و زیبایی هارا به صورت شخص تجسم کنیم آن شخص حضرت زهرا(س) است و پیامبر اکرم(ص) در خصوص شان ام ابیها فرمودند، به راستی که دخترم بهترین اهل زمین در اصالت و کرامت و شرافت است.

او در خصوص زنان مقدس قرآنی اذعان داشت: زنان مقدسی که در قرآن از آن ها نام برده شده هرکدام ویژگی های بارزی دارند به عنوان مثال حضرت مریم(ع) اسوه حیا و پاکدامنی، هاجر مادر حضرت اسماعیل (ع)از صالحان، همسر حضرت سلیمان نمونه فرد عاقل و مادر حضرت موسی (ع)از متوکلان هستند.

او افزود : هرکدام از زنان مقدسی که در قرآن نام برده شده ویژگی های بارزی دارند اما فضائل حضرت زهرا(س) فضائل انبیاست و مظهر ویژگی های تمام زنان مقدس است.

امام جمعه خاورشهر در ادامه به برخی از قسمت های وصیت نامه سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت : ایران خیمه امام حسین(ع) و حرم اهل بیت است و اگر آسیبی ببیند سایر حرم های ائمه نیز آسیب خواهند دید.

حجت الاسلام یاسینی با عنایت به بیانات رهبری و تجربه دشمنی چهل ساله آمریکا با ایران تصریح کرد : دشمنی استکبار با جبهه مقاومت پایان ناپذیر است اما به یاد داشته باشیم با یاری خداوند سرنوشت ملت ها به دست خودشان بوده و باید به محاسبات الهی ایمان بیاوریم زیرا امداد های الهی از جایی که فکر نمی‌کنیم می رسد.

خبرنگار : زهراسادات میری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار