برگزاری نشست روسای انجمن های اولیا و مربیان شهرستان جم

جم،بوشهر(پانا)- مدیر آموزش و پرورش جم گفت: نشست روسای انجمن های اولیا و مربیان مدارس شهرستان به منظور انتخاب نمایندگان انجمن ها جهت حضور در شورای آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست روسای انجمن های اولیا و مربیان شهرستان جم

خلیل نیکخواه در نشست روسای انجمن های اولیا و مربیان مدارس شهرستان اظهار داشت: انجمن اولیا و مربیان به عنوان بازوان توانمند مدیران باید در تصمیم گیری های مدارس حضوری فعال و اثربخش داشته باشند.

وی با بیان اینکه مشارکت اولیا در اداره امور مدارس ضروری است، افزود: حضور موثر انجمن های مدارس، ارتقای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان را رقم می زند.

نیکخواه با اشاره به وجود استعدادهایی سرشار در شهرستان گفت: شهرستان جم دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی است که باید همه با هم در جهت شکوفایی آنها تلاش کنیم.

مدیر آموزش و پرورش جم تصریح کرد: آموزش و پرورش شهرستان در عرصه های آموزشی و پرورشی توفیقات بسیار خوبی در سطح استان و کشور کسب کرده که نشان از وجود پتانسیل و ظرفیت بالای این شهرستان است.

نیکخواه در پایان با اشاره به ضرورت مشارکت اولیا، گفت: تربیت دانش‌آموزان در کنار آموزش امری بسیار دشوار و پیچیده است که نیازمند مشارکت و همکاری همه جانبه اولیا دارد و این همکاری و تعامل می‌تواند آثار و نتایج مطلوبی در پی داشته باشد.

گفتنی است در این نشست که به منظور انتخاب نمایندگان انجمن ها جهت حضور در جلسات شورای آموزش و پرورش برگزار شد، بعد از انجام رای گیری علی سالک، محمد رضا مهرابی و اکبر پورآزاد با کسب بیشترین آرا به عنوان نمایندگان انجمن ها انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار