بوشهر،مشرق مقاومت و مغرب قدرت های استعماری و استکباری است

بوشهر(پانا)_ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : عملیات مقدس با رمز یا زهرا (س) تمام محاسبات دشمن را به هم ریخت و به ملت ایران شکوه و صلابت داد و پروژه جنگ بسته شد .

کد مطلب: ۱۰۰۵۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
بوشهر،مشرق مقاومت و مغرب قدرت های استعماری و استکباری است

سردار حسین سلامی روز چهارشنبه درکنگره سرداران و ۲ هزار و ۱۲۱ شهید استان بوشهر بیان کرد : این روزها ، عطر دل انگیز و راحیه دل نشین شهادت سرتا سر فضای میهن اسلامی ما بلکه جهان اسلام را سر شار نموده است .

فرمانده کل سپاه افزود : شهادت فرمانده شجاع ، بی نظیر و تکرار ناشدنی جبهه مقاومت اسلامی ، مجاهد خستگی ناپذیر ، نماد درخشان و ستاره پر فروغ سپهر ، پر افتخار امت و اسلام سردار رشیدمان حاج قاسم سلیمانی و هم رزمانش و شهادت جمعی از دل دادگان آن در کرمان و شهادت عزیزانمان در حادثه غم انگیز سقوط هواپیما در روزهای اخیر به رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض می کنم .

او افزود : افتخار بزرگ و فراموش ناشدنی در این محفل بهشتی ، میزبانی شهدای ما است .

سردار سلامی گفت : بوشهر، مشرق مقاومت است . محل طلوع خورشید مقاومت و مبارزه علیه استعمار از قرن ها قبل می باشد .

وی اضافه کرد : بوشهر زادگاه نبرد و مقاومت علیه متجاوزان و مستکبران و صخره تسخیر ناپذیر مقاومت و ثبات قدم ایران اسلامی در تقابل با استکبار است .

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : بوشهر مغرب قدرتهای استعماری است . محل غروب آنان و مدفن متجاوزان می باشد .

سلامی ادامه داد : در تاریخ زنده و جاری ، بوشهر زبانزد است .

وی افزود : حماسه با شکوه مردم این سرزمین با روح مقاومت و جهاد در برابر استعمار انگلیس با شهادت ریسعلی دلواری بیرق دار مبارزه با استعمار رقم خورده است .

او گفت : دستگیری متجاوزان نیروی دریایی امریکا نشان از قدرت ایران است .

فرمانده کل سپاه افزود : اینجا جای است که دست و پای متجاوزان قطع می شود . و این افتخار مردم بوشهر است .

سلامی خاطر نشان کرد : شهدا ستونهای مستحکم امنیت ، عزت ، شرف و کرامت ما هستند .

او گفت : شهدا نگهبان های واقعی هستند که با روح شهادت ، ثبات قدم و ایستادگی در مقابل دشمن بعنوان یک فرهنگ در جامعه جاری ساختند . درس استقامت دادند . قله ها را فتح کردند و پرچم ها را به اهتزاز در آوردند .

سلامی بیان کرد : ملت شریف ایران در همه صحنه های نبرد با دشمنان اسلام همیشه استاده اند هر چند که دشمن همه عرصه ها را به جنگ تبدیل کرد از جمله جنگ اقتصادی ، تهاجم فرهنگی با ابزارهای مدرن علیه مردم ایران تا آنها را از مسجد ، اسلام ، حجاب و ارزش های دینی دور کند و آنان را در مقابل نظام قرار دهند با تهاجم نظامی از طریق ائتلاف ایران بزرگ را منزوی کنند اما ایران در منطقه و جهان محور اتصال سیاسی جهان شد و این پروژه سیاسی نیز با شکست مواجه گردید .

فرمانده کل سپاه گفت : دشمن تمام عملیات روانی بکار برد تا قلبها را بلرزاند و تردید ایجاد کند اما مردم ثابت قدم با انرژی مقاومت در برابر مشکلات ایستادند و دشمنان را شکست دادند .عملیات مقدس با رمز یا زهرا (س) تمام محاسبات دشمن را بهم ریخت و به ملت ایران شکوه و صلابت داد . پروژه جنگ بسته شد این آزمونی دقیق و معیاری عمیق برای ارزیابی ملت است که باز دارندگی ما را بیشتر کرد .

سلامی تاکید کرد : همه اشرار عالم بدانند و از شرارت دست بردارند و اشتباه امریکا را تکرار نکنند ما به پیشرفت ، آینده درخشان و سعادت جامعه می اندیشیم از فراز دشمنان عبور می کنیم ایمن ، مستقل ، عزیز ، سربلند و سرفراز هستیم و با هدایت و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری امت اسلام به ساحل سعادت رهنمود می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار