کریمی: بازطراحی فعالیت های پرورشی مبتنی بر سند تحول اولویت دارد

تهران (پانا) - همایش برنامه ریزی فعالیت های تربیتی با نگاهی به اهداف دوره های تحصیلی با حضور عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران و رضا مددی، مشاور وزیر در سند تحول بنیادین و ابوالقاسم حدادی، معاون پژوهش ، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی در محل تالار فرهنگ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
کریمی: بازطراحی فعالیت های پرورشی مبتنی بر سند تحول اولویت دارد

عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی شهر تهران ضمن خیرمقدم جهت حضور مدعوین و گرامیداشت یاد شهدا و از جمله سردار سپهبد قاسم سلیمانی، گفت: برای اولین بار همه اعضای حوزه پرورشی هم قسم شدند تا کار اساسی در این حوزه بجا بگذارند و در اتاق اندیشه ورز پرورشی زمینه این برنامه گذاشته شد.
وی افزود: هدف اول از این طرح باز طراحی در زمینه فعالیتهای پرورشی و فوق برنامه است و لذا براساس سند تحول باید بتوانیم از همه عوامل درونی و بیرونی مدرسه استفاده کنیم. همچنین برنامه ای برای متربیان داریم که باید دو ویژگی را درنظر داشته باشیم. یکی تفاوت فردی و دیگری ویژگی جسمی.
کریمی با اشاره به اهمیت موضوع شادابی مبتنی بر موازین اسلامی گفت: سعی داریم برنامه ای تعریف شود که شادابی در کف مدرسه دیده شود و از این جهت سرود همگانی را در مناطق نوزده گانه نهادینه کردیم.
کریمی افزود: هدف دیگر این است که بتوانیم باهمراهی مربیان که سرمایه اساسی هستند و ذخایر قیمتی اند، مروری روی برنامه های شش ساحتی داشته باشیم و در جذب و نگهداشت نیروی انسانی کار اساسی انجام دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار