مدیریت برنامه محور در مدارس شاهد ضروریست

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به فلسفه وجودی مدارس شاهد در راستای خدمت به فرزندان شهدا گفت: مدیریت برنامه محور در مدارس شاهد در جهت نیل به اهداف این مدارس ضروریست.

کد مطلب: ۱۰۰۴۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیریت برنامه محور در مدارس شاهد ضروریست

جلسه ستاد شاهد آموزش و پرورش استان صبح امروز در محل دفتر مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

«ابراهیم محمدی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار کرد: باید سازوکار جذب حداکثری دانش آموزان طرح شاهد در مدارس شاهد در دستور کار قرار گیرد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: رسیدگی به امور مالی و هزینه کرد مدارس شاهد با هدف هدفمند شدن اعتبارات مدارس شاهد ضروریست.

محمدی با بیان اینکه تعداد 51 مدرسه شاهد با 592 کلاس در سطح استان فعالیت می کند؛ گفت: بیش از 16هزار نفر دانش آموز استان در این مدارس مشغول تحصیل می باشند که از این تعداد حدود ۸۰۰ نفر از دانش آموزان طرح شاهد هستند.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی دقیق و فرآیند اجرایی مشخص، مهارت آموزی در مدارس شاهد در قالب برنامه ویژه مدرسه در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به لزوم پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در مدارس شاهد تاکید کرد: طرح یاریگران زندگی با قوت در مدارس شاهد استان برگزار شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز گفت: رسیدگی به مشکلات خاص دانش آموزان طرح شاهد و انجام بازدیدهای مستمر در راستای بهبود وضعیت تحصیلی این دانش آموزان راهگشاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار