همسران جانبازان اسوه های صبر و ایثار و تجلی عزت نفس، ایستادگی و استقامت هستند

یزد (پانا) - استاندار یزد با بیان اینکه همسران جانبازان اسوه های صبر و ایثار و تجلی عزت نفس، ایستادگی و استقامت، هستند افزود: آنها حد اعلی از خود گذشتگی را به معرض نمایش گذاشتند.

کد مطلب: ۱۰۰۲۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
همسران جانبازان اسوه های صبر و ایثار و تجلی عزت نفس، ایستادگی و استقامت هستند

محمدعلی طالبی در مراسم تکریم از همسران جانبازان 70 درصد قطع نخاعی که به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و هفته پرستار برگزار شد، با تشکر از برگزار کنندگان این مراسم و تبریک روز پرستار گفت: برگزاری این مراسم ها بسیار ارزشمند است ولی هیچ همایش و تجلیلی یارای جبران زحمات همسران جانبازان را ندارد.
وی افزود: این برنامه ها برای در کنار هم بودن است و نمی تواند پاسخ مناسبی برای زحمات و سختی هایی که جانبازان و همسرانشان متحمل شده اند، باشد.
استاندار با بیان اینکه همسران جانبازان اسوه های صبر و ایثار و تجلی عزت نفس، ایستادگی و استقامت، هستند افزود: آنها حد اعلی از خود گذشتگی را به معرض نمایش گذاشتند.
وی با بیان اینکه همسران جانبازان الگوهای پرستاری هستند، گفت: آنها بدون هیچ چشم داشتی تمام عمرِ پس از جنگ خود را صرف پرستاری از جانبازان کردند.
استاندار در پایان با اشاره به نقش همسران جانبازان برای مقابله جانبازان با مشکلات و محدودیت های جسمی شان، خاطر نشان کرد: روحیه بالا و موفقیت های جانبازان ایرانی در عرصه های مختلف، مرهون فداکاری همسرانشان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار