پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان رضوی به‌مناسبت گرامیداشت روز معلم

مشهد (پانا) - سلمان حصاری، مدیر سازمان دانش آموزی خراسان رضوی طی پیامی فرارسیدن روز معلم را به جامعه معلمان تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۴۷۱۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان رضوی به‌مناسبت گرامیداشت روز معلم

متن پیام به شرح زیر است:

12 اردیبهشت سالروز شهادت بزرگمردی وارسته، عالمی نستوه، دانشمندی فرزانه و معلمی متفکر و دلسوز است که در رشد و توسعه تعلیم و تعلم تأثیری بی‌بدیل داشت و در طول عمر با برکت خویش همواره یاری گر و راهنمای جریان پیروزی انقلاب اسلامی بود.

روز معلم یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاکباخته‌ای است که در طول تاریخ در عرصه تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته‌اند.

معلمی هنر است، هنر آموختن هر آن چه سال ها با سعی و تلاش اندوخته است. معلمی عشقی است الهی و آسمانی که پروردگار مهربان به انسان عطا کرد تا با همت بلند خویش روشنائی شب های تار جهالت و نادانی باشد. معلمی، مهری است که از روز ازل با گل آدمی سرشته شد تا مردم از ظلمات جهل به نور دانایی، رهنمون شوند. براستی که معلمی شغل نیست، بلکه جلوه ای از عشق و مهر ، هنر ، ایثار و فداکاری است.

هفته بزرگداشت مقام معلم بهانه زیبایی برای قدردانی از زحمات رسولان علم و دانش و این انسان‌های شریف، موثر و به تعبیر رهبر معظم انقلاب با نقش طراز اول بوده و قدرشناسی از مقام معلم یک سنت قرآنی و اسلامی و وظیفه همه آحاد جامعه و در راستا‌ی تعالی بخشیدن به تربیت فرزندان و ساختن افراد است.

در سالی که به نام " جهش تولید با مشارکت مردم " نامگذاری شده است، بی شک نقش ارزشمند معلمین و مربیان بیش از پیش پررنگ می‌شود. معلمان، در شکل گیری شخصیت تربیتی و علمی دانش آموزان نقشی ماندگار دارند.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید والا مقام استاد مرتضی مطهری و شهدای گرانقدر سنگر تعلیم و تربیت؛ هفته معلم را به تمامی  فرهنگیان، مربیان ارجمند عضو سازمان دانش آموزی، رؤسا و کارشناسان سازمان دانش آموزی ادارات استان و همه زحمتکشان عرصه تعلیم و تربیت در استان تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون ایشان را در سایه توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار