مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی:

توسعه رشته‌های تحصیلی در اولویت است

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت مسئولان به این نتیجه رسیده‌اند که اکنون توسعه همه رشته‌ها در دستور کار باشد. لذا سیاست و اولویت‌های ما برای رسیدن به این مهم پایه‌ریزی شده است.

کد مطلب: ۱۴۷۵۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
توسعه رشته‌های تحصیلی در اولویت است

سید‌امیر شوشتری در اختتامیه سومین المپیاد شایستگی‌محور هنرجویان هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای افزود: روال عادی کارهای ما رشد و ارتقای مسیر است اما جهش نیست. پس نباید به این رضایت داشته باشیم.

وی با اشاره به موفقیت دانش‌آموزان در این مسابقات عنوان کرد: خدمت دانش‌آموزانی که در این مسابقات و رقابت‌ها موفق شدند، خیرمقدم و تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم که دستاوردهای مورد قبولی در سال آینده داشته باشیم.

شوشتری گفت: خیلی از افراد در رشته‌های کارشناسی، مشغول به کار هستند. لذا بهره‌وری کاهش پیدا می‌کند و به همین خاطر باید آموزش و پرورش، جذابیت‌هایی ایجاد کند تا در جامعه احساس نیاز را ایجاد کند تا به سراغ حل مسائل جدید و تحصیل در مدارج بالاتر بروند.

وی ادامه داد: باید محیط مناطق را زیر نظر داشته باشیم و با بررسی و نیازسنجی‌ها نیروی متخصص خوب و کارآمد تربیت کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه خراسان رضوی، 10 درصد جمعیت کشور را شامل می‌شود، گفت: این استان در بسیاری از تصمیمات کشوری تاثیر داشته است. پس اگر بتوانیم از تجربیات گذشتگان و نیروهای جوانی که در میدان هستند استفاده درست کنیم، قطعا می‌توانیم در آینده نوآوری‌های خوبی داشته باشیم.

دانش‌آموز خبرنگار: زهرا زراعت‌کار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار