نماز، وسیله ارتباط با خداوند و انس با پروردگار جهان است

تبادکان(پانا)-مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان گفت: نماز، وسیله ارتباط با خداوند و انس با پروردگار جهان است.

کد مطلب: ۱۴۰۶۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
نماز، وسیله ارتباط با خداوند و انس با پروردگار جهان است

محمد حسین عبدالهی مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان عنوان کرد: قرآن و ولایت اهل بیت (ع) کوثر است و نماز ستون دین است، ستون دین کوثر خواهد بود و کوثر جلوی هر تکاثری را می‌گیرد.

وی بیان کرد: نماز برنامه هر صبح و شام است به هنگام صبح اولین کلام واجب نماز و به هنگام شب آخرین واجب نماز است. پس آغاز و انجام هر روز با یاد خدا و برای خداست.افراد با تقوا که و جودشان به انوار الهی روشن شده با هر نماز یک گام به جلو بر می دارند، زیرا نماز تکرار نیست بلکه معراج است.

وی افزود: نماز در اوقات معین، نموداری از وحدت و یگانگی امت بزرگ اسلامی است. همه مسلمانان در اوقاتی خاص روبه قبله ایستاده، با تشریفاتی خداوند جهان را می پرستند. این خود تجلی بزرگی از اتحاد و یگانگی است که مسلمانان را با ریسمان عبادت و ارتباط با خدا،به هم پیوسته و متحد می کند.

عبدالهی ادامه داد: مراسم زنگ نماز با حضور جانشین فرمانده بسیج آموزش و پرورش خراسان رضوی، جانباز و ایثارگر ۸ سال دفاع مقدس و جمعی از معاونین، کارشناس مسئولان و کارشناسان اداری منطقه تبادکان، نماینده اداره کل و معاون حراست استان و حجت الاسلام سید جعفر علم الهدی برگزار شد.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه سادات نوریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار