استقبال مردم شهرستان لنده از پرچم حرم مطهر رضوی

لنده (پانا) - کاروان خادمان بارگاه رضوی، حامل پرچم مطهر حرم امام رضا(ع) مورد استقبال مردم ولایی و مؤمن شهرستان لنده در استان کهگیلویه‌وبویراحمد قرار گرفتند.

کد مطلب: ۱۴۷۵۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
استقبال مردم شهرستان لنده از پرچم حرم مطهر رضوی

دوستداران علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) ساعت‌ها در گلزار شهدای شهرستان لنده، منتظر حضور خادمان این امام همام بودند تا شمیم عطر رضوی را استشمام کنند. خادمان حرم رضوی، نخست با قرائت فاتحه و گلباران گلزار شهدای دفاع مقدس در شهرستان لنده، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

دومین مقصد کاروان خادمان حرم مطهر رضوی، روستای مالشیخ از بخش مرکزی در جوار مزار شهید سردار فریدون عوض‌پور بود که برنامه‌های متنوعی را اجرا کردند.

سپس کاروان زیر سایه خورشید با حضور در مصلای بزرگ امام خمینی(ره)، دل هزاران مرد و زن و کودک و پیر و جوان لنده را به ضریح امام رئوف و مهربان گره زدند و دل‌های مردم امام رضایی را روانه مشهد مقدس کردند. زیباترین صف را دختران ۹ ساله‌ای تشکیل داده بودند که جشن تکلیف خود را با امام رئوف شریک شده بودند.

اجرای برنامه‌های متنوع، سرود، مولودی‌خوانی، نمایش پرچم متبرک حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) و توزیع بسته‌های متبرک آستان قدس رضوی از جمله برنامه‌های استقبال از کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان لنده بود.

دانش‌آموزخبرنگار: آرزو آزاده

خبرنگار : آرزو آزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار