مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمان:

جایگاه معلم در باور و ارزش‌های ملت ما، جایگاهی رفیع و ارزشمند است

کرمان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمان با صدور پیامی به مناسبت سالروز بزرگداشت روز معلم گفت جایگاه معلم در باور و ارزش‌های ملت ما، جایگاهی رفیع و ارزشمند است.

کد مطلب: ۱۴۷۱۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
جایگاه معلم در باور و ارزش‌های ملت ما، جایگاهی رفیع و ارزشمند است

محمود رجبی‌پور به مناسبت بزرگداشت روز معلم پیام صادر کرد. متن پیام ایشان به شرح ذیل است:

 «بسم الله الرَّحمن الرَّحیم

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

جایگاه معلم در باور و ارزش های ملت مسلمان ما، جایگاهی رفیع و ارزشمند است. در تفکر دینی ما معلم روشنگر چراغ فروزان هدایت و نجات بخش آدمیان از ظلمت جهل ونادانی است.  چنانکه در حدیث شریف «زَکاة العِلمِ نَشْرُهُ» ، نقش معلمین در نشر علم به خوبی تداعی شده است.

اهتمام و تلاش معلمان و استادان عزیز را ارج می نهیم که با  صبر و تعهد در برهه‌های سخت بویژه در شیوع ویروس‌کرونا با تعهد و عشق به امر آموزش و هدایت دانشجویان و دانش آموزان ادامه دادند و توانستند با پویایی بخشیدن به جریان آموزش، به تقویت آرامش در خانواده‌ها و جامعه کمک کنند.

اینجانب ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم فرهیخته استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای والا مقام سنگر مقدس تعلیم و تربیت، فرارسیدن روز معلم را به همه اساتید، معلمین و تلاش گران صبور، متعهد و سخت کوش عرصه فرزانگی و دانایی، تبریک عرض نموده، توفیقات همگی این عزیزان را در خدمت به رشد و بالندگی و اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن عزیز اسلامی، از درگاه خداوند مسألت دارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار