ادامه بلاتکلیفی کاروان ورزش کارگری در آستانه رقابت‌های ایتالیا

تهران (پانا) - رییس فدراسیون ورزش کارگری گفت با توجه به در پیش بودن رقابت‌های جهانی ورزش کارگری در خردادماه، هنوز هیچ روادیدی برای حضور ورزشکاران این رشته از سوی ایتالیا صادر نشده است.

کد مطلب: ۱۴۷۵۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
ادامه بلاتکلیفی کاروان ورزش کارگری در آستانه رقابت‌های ایتالیا

جواد رمضی در خصوص آخرین اقدامات جهت صدور روادید ورزشکاران برای مسابقات جهانی ورزش کارگری گفت: قرار است برای مسابقات جهانی ورزش کارگری ۱۰۸ ورزشکار زن و مرد در قالب ۱۹ تیم در رشته‌های فوتسال، تنیس روی میز، دوومیدانی، بسکتبال، کشتی، ‌کاراته، جودو، والیبال و والیبال ساحلی به این مسابقات اعزام شوند البته تاکنون با توجه به ارائه مدارک لازم هیچ ویزایی از سوی کشور میزبان صادر نشده است.

وی ادامه داد: مسابقات جهانی کارگری اواخر خرداد در ایتالیا برگزار می‌شود که این احتمال وجود دارد این کشور همانند گذشته روادید لازم را برای ورزشکاران کشورمان صادر نکند. سال گذشته در نهایت پیگیری‌ها تنها ویزا برای ۲۰ ورزشکار صادر شد که به علت ناقص‌بودن تیم‌های ورزشی، در این رویداد شرکت نداشتیم.

رییس فدراسیون ورزش کارگری اضافه کرد: چندی پیش رایزنی‌هایی از سوی مقامات رسمی کشور از جمله وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و وزارت امور خارجه با مسئولان ایتالیا صورت گرفت تا زمان دقیقی برای روند اداری و مصاحبه به کاروان کشورمان اعلام کنند اما متاسفانه تاکنون سفارت این کشور هیچ تصمیمی در قبال پذیرش ورزشکاران کشورمان نداشته است.

رمضی افزود: با وجود زمان یک ماهه تا آغاز این بازی‌ها، به صدور روادید کشور ایتالیا خوش‌بین هستیم اما در صورت عدم تعهد این کشور احتمال غیبت‌ ایران همانند دوره گذشته وجود دارد!

وی بیان کرد: امسال ۶۱ رقابت بین‌المللی در بخش بانوان و مردان را پیش رو داریم و بنا است که در این اعزام‌ها عدالت‌محوری را مدنظر قرار دهیم. مسابقات قهرمانی کشور امسال در رشته تنیس روی میز مردان و زنان کارگری از ابتدای تیرماه آغاز خواهد شد.

رمضی از اعزام نخستین تیم کوهنوردی بانوان به کوه‌های آرارات نیز خبر داد و گفت: بانوان کوهنورد برای نخستین بار تیرماه به تورنمنت برون‌مرزی آرارات ترکیه اعزام خواهند شد که برای موفقیت این تیم تاکنون ۲ اردوی آماده سازی در قله دماوند انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار