مدیر سازمان دانش آموزی استان لرستان خبر داد:

برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب به مناسبت هفته معلم

لرستان(پانا)- به مناسبت هفته معلم ، نمایشگاه بزرگ کتاب سازمان دانش‌آموزی استان لرستان، در محل این سازمان در خر‌آباد افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۴۷۲۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب به مناسبت هفته معلم

 در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و دسترسی آسان دانش آموزان و فرهنگیان به کتاب های مورد نیازشان با قیمتی مناسب، نمایشگاه بزرگ کتاب دانش آموزی در خرم آباد برپا شد.

این نمایشگاه که با حضور محسن امیری خواه،مدیر سازمان دانش آموزی استان لرستان، افتتاح شد، تا ۸ خرداد ۱۴۰۳ در محل این سازمان واقع در خرم آباد، خیابان شهید مطهری، بالاتر از سرچشمه، دایر خواهد بود.

در این نمایشگاه، انواع کتاب های فرهنگی، مذهبی ، روانشناسی، تاریخی ، علمی، ادبی، رمان و ... با ۵۰ درصد تخفیف ویژه دانش آموزان و فرهنگیان عرضه می شود.

امیری خواه در گفتگو با خبرنگار پانا، هدف از برگزاری این نمایشگاه را ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین دانش آموزان و فرهنگیان و دسترسی آسان آنان به کتاب های مورد نیازشان با قیمتی مناسب عنوان کرد.

وی افزود: در این نمایشگاه سعی شده است تا کتابی برای همه سلیقه ها و نیازها وجود داشته باشد و امیدواریم که با استقبال خوب دانش آموزان و فرهنگیان روبرو شویم.

مدیر سازمان دانش آموزی استان لرستان در ادامه به زمان بازدید از نمایشگاه اشاره کرد و گفت: "این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ شب برای بازدید عموم باز می باشد."

علاوه بر تخفیف ۵۰ درصدی برای دانش آموزان و فرهنگیان، برنامه های جنبی دیگری نیز در این نمایشگاه برگزار می شود که از جمله می توان به برگزاری نشست های نقد و بررسی کتاب، جلسات شعرخوانی و قصه گویی برای کودکان و نوجوانان اشاره کرد.

سازمان دانش آموزی استان لرستان از تمامی دانش آموزان، فرهنگیان و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی دعوت می کند تا از این نمایشگاه دیدن فرمایند.

نمایشگاه کتاب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار