با رای نمایندگان مجلس؛

ایرادات شورای نگهبان به جداول لایحه برنامه هفتم توسعه رفع شد

تهران (پانا) - نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز - یکشنبه - ایرادات شورای نگهبان به بخش جداول لایحه برنامه هفتم توسعه را رفع کردند.

کد مطلب: ۱۴۷۵۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
ایرادات شورای نگهبان به جداول لایحه برنامه هفتم توسعه رفع شد

در نشست علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون تلفیق درباره بخش جداول لایحه برنامه هفتم توسعه برای رفع ایرادات شورای نگهبان به آن در دستور کار قرار گرفت و برای تامین نظر این شورا، نمایندگان با این گزارش موافقت کردند.

در جریان رسیدگی به این لایحه، رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس در تذکری گفت: قرار بود ۳۴ هزار میلیارد تومان در بخش گندم تامین شود و دغدغه امروز کشاورزان در استان گلستان، جو است که همچنان روی دست آنها مانده و باید در این باره اقدام درخور توجهی انجام شود.

محمدباقرقالیباف در پاسخ به تذکر نوروزی گفت: مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به تامین کالاهای اساسی داشت به ویژه اینکه کمیسیون کشاورزی مجلس قیمت گذاری لازم در بخش گندم و جو انجام داده تا چنین مسائلی رخ ندهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: گزارش‌ کمیسیون کشاورزی در این باره تنظیم شده و در سه‌شنبه نظارتی مجلس قرائت خواهد شد تا بین واردات و تولیدات داخل به ویژه جو که از اقلام اساسی است، تنظیم لازم انجام شود و این موضوع به صورت جدی پیگیری می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار