سردار شریف:

عملیات وعده صادق راهبردهای دشمن را تغییر داد

تهران (پانا) - سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت عملیات وعده صادق از نظر ما محدود تلقی شد اما یک عملیات تاثیرگذار و تغییر جهت دهنده راهبردهای دشمن در مقابل ایران اسلامی بود.

کد مطلب: ۱۴۷۵۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
عملیات وعده صادق راهبردهای دشمن را تغییر داد

سردار پاسدار رمضان شریف روز شنبه در همایش مدار امید با هدف تقدیر از روابط عمومی های سپاه و بسیج استان کرمان بیان کرد: دشمنان ساز و برگ خودشان را به کار گرفته بودند که این عملیات تنبیهی موفق نشود و تمامی استعداد و توانمندی رسانه ای به کار گرفته شد تا عملیات وعده صادق را شکست خورده و کوچک تعریف کنند؛ ۱۳ روز برای این کار وقت داشتند و حرفه ای ترین خبرنگارشان را استخدام کردند.

وی با اشاره به عظمت عملیات وعده صادق افزود: فقط رژیم صهیونیستی مقابل ما نبود، تمامی آنان که در ۷۴ سال گذشته در عرصه های نظامی، تبلیغاتی، اطلاعاتی و رسانه ای از رژیم صهیونیستی حمایت و پشتیبانی می کردند در این زمینه هم به میدان آمدند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اما اراده خداوند طوری رقم خورد که این تصمیم منحصربه فرد و تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونیستی در معرض و منظر افکار و دوربین ها انجام شد، یک بار دیگر عظمت و شکوه را به کشورمان بازگرداند و پس از فتح خرمشهر، بار دیگر غرور ملی ما پس از وعده صادق خودش را نشان داد.

وی ادامه داد: همه جریانات، گروه های سیاسی، شخصیت ها، اقوام و مذاهب که در این جغرافیا زندگی می کنند و تعلق خاطر به کشور دارند، این اقدام شجاعانه و موثر جمهوری اسلامی را تکریم کردند و بعضا به زبان آوردند که به ایرانی بودن، فارسی زبان بودن و شیعه بودن خودمان می بالیم.

سردار شریف خاطرنشان کرد: این عظمتی است که خداوند در پرتو شجاعت، صداقت، مقاومت و صبر ملت ایران به برکت خون شهدایی مانند حاج قاسم سلیمانی و شهید زاهدی شکل گرفت تمام غرور و بازدارندگی صهیونیست ها را به چالش کشید که در طول ۷۴ سال گذشته هرگز اتفاق نیافتاده بود.

وی گفت: ما کشوری معمولی نیستیم، اغراق نیست بگوییم که در ابتدای وقوع انقلاب اسلامی همه قدرت های دنیای شناخته شده و همه اقمار و کشورهای وابسته به آنها علیه انقلاب اسلامی موضع داشتند و می خواستند جمهوری اسلامی موفق نشود؛ دلیل آن هم جمله امام راحل بود که استقلال را راه رهایی از شر قدرت های سلطه گر به مردم دنیا نشان دادند.

سردار شریف بیان کرد: سردمداران استکبار دنیا می خواستند راه، نمونه و الگوی الهام‌بخش سومی شکل نگیرد و به همین دلیل مورد هجمه هستیم اما به یاری خدا انقلاب اسلامی در برابر این هجمه ها ۴۵ سال گذشته را با موفقیت پشت سر گذاشته و همچنین پیشرو و الهام‌بخش کشورها و مردم دنیا است.

وی تصریح کرد: این موفقیت ها را مرهون فرهنگ قرآن کریم، هدایت و رهبری حکیمانه امامین انقلاب و پشتیبانی، تیزهوشی، صبر و مقاومت مردم ایران هستیم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: افتخار بزرگی برای مردم ایران است که در این جغرافیا زندگی و با صداقت، صفای باطن و تیزهوشی سعی می کنند تعالیم دینی را دستور کار قرار دهند و نگاه آنها به حکمرانی جمهوری اسلامی، از سر وظیفه و تکلیف شرعی است که اگر این نبود دشمنان خیلی از طراحی‌هایشان را از پیش برده بودند.

وی بیان کرد: حدود ۲۵ سال قبل وزیر امورخارجه سابق آمریکا در افغانستان مصاحبه ای انجام داد و جمله ای گفت که مبنی بر اینکه «ما حکومت هایی در منطقه ایجاد می کنیم که نگاه ها را از ایران برگردانند»، اما همین خانم شش سال بعد اعتراف کرد که این نقاط آرمانی محقق نشده است و رهبر ایران در یک سخنرانی، تمامی اقدامات و رشته های ما را پنبه می کند.

سردار شریف افزود: این نگاه و اعتراف دشمن است و امروز یک چشمه دیگری از عظمت، ابهت انقلاب اسلامی و درایت و شجاعت رهبر معظم انقلاب در جریان فرمان ایشان در تنبیه رژیم صهیونیستی را همگان دیدند.

وی تاکید کرد: صهیونیستی ها ادعا و ثابت کرده بودند اگر تعداد زیادی از ارتش های کشورهای عربی با هم علیه این رژیم عملیات انجام دهند، صهیونیست ها پیروز هستند، اما به طور قطع انقلاب اسلامی و جهت گیری امام راحل در مساله قدس و فلسطین، امروز به همه دنیا، دوراندیشی امام (ره) و حکمت رهبر معظم انقلاب را نشان داد و مردم ما در طول سال‌های انقلاب همواره روز قدس را گرامی داشتند.

سردار شریف تاکید کرد: مردم دنیا امروز ماهیت سفاک و خونخوار رژیم صهیونیستی را فهمیدند که به هیچ قاعده و قانونی جر ظلم و جور، نژادپرستی و نسل کشی پایبند نیست.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز دنیا راهبرد جمهوری اسلامی در مساله فلسطین را تصدیق کرد اظهار داشت: می بینید در دانشگاه های معتبر آمریکایی و اروپایی فریاد حمایت از مردم فلسطین سرداده می شود و بر ضد جور و ستم صهیونیست ها حرف زده می شود؛ قدر کشور، انقلاب و رهبرمان را بدانیم که دشمن در عرصه رسانه ای به دنبال همین موضوع است.

وی تصریح کرد: امروز یکبار دیگر روح امید به آینده در بین ملت ها زنده شد و دشمن تلاش می کند در راهبرد خود اصل انقلاب و اقدامات جمهوری اسلامی را زیر سئوال ببرد و جوانان ما را نسبت به آینده نا امید کند اما فرزندان شما در مقاطع مختلف گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب کاری می کنند که گاهی دشمن نتیجه سال ها عملیات روانی و رسانه ای خود را یکجا از دست می دهد.

سردار شریف همچنین افزود: مردم ضلع اصلی و تعیین کننده و سرمایه اصلی کشور هستند، رضایت مندی مردم از دستگاه ها و نهادها از وظایف روابط عمومی ها است و تلاش کنید مردم را به عنوان صاحبان اصلی انقلاب در مراودات در نظر داشته باشید.

وی بیان کرد: روابط عمومی ها می توانند در افزایش یا کاهش رضایت و سرمایه اجتماعی موثر باشند و مطالبات، پیشنهادها و درخواست های مردم را به روسای دستگاه ها انتقال دهند و محدودیت ها و کارهای انجام گرفته را به افکار عمومی اطلاع رسانی کنند؛ در این زمینه نیاز به غلو و چاپلوسی نیز نیست.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در این نظام جمهوری اسلامی هزاران مدیر پاکدست و پاکباخته از اول انقلاب تلاش و زحمت کشیدند و رفتار جهادی برای سازندگی کشور خودشان نشان دادند؛ حال آنکه دشمن فقط تلاش می کند نقاط ضعف جمهوری اسلامی را برجسته کند.

وی با اشاره به دستاوردهای پزشکی پس از انقلاب اسلامی بیان کرد: پزشکان پس از انقلاب در عرصه های دفاع مقدس و کرونا چه زیبا، خالصانه و صادقانه تلاش کردند اما دشمن اینها را نادیده می گیرد.

سردار شریف خاطرنشان کرد: در همه عرصه های فناوری جمهوری اسلامی حرف برای گفتن دارد، اما دشمن تلاش می کند با ابزار رسانه این را تقلیل دهد، درحالی که وظیفه روابط عمومی ها و خبرنگاران این است که واقعیت و تصویر واقعی جمهوری اسلامی که تصویری الهام بخش است را به دنیا نشان دهند.

وی افزود: امروز خط اول، مقابله با عملیات روانی و رسانه ای دشمن است و باید آموزش ببینید و حرفه ای شوید؛ از همه ابزار و امکانات خالصانه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم خبر بنویسید، برنامه تولید کنید و قلم بزنید که مهمترین صحنه مقابله با دشمن همین عرصه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار