دبیر هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی شهرستان بوشهر:

ارتقای مشارکت مردم در فعالیت‌های ورزشی روستاها از اولویت‌ها است

بوشهر (پانا) - دبیر هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی شهرستان بوشهر گفت هم‌افزایی بیشتر و ارتقای مشارکت مردم روستاها در فعالیت‌های ورزشی از اولویت‌ها است.

کد مطلب: ۱۴۷۴۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
ارتقای مشارکت مردم در فعالیت‌های ورزشی روستاها از اولویت‌ها است

حکمت عرفان در گفت‌وگو با خبرنگار پانا اظهار کرد: «توسعه و گسترش ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی در بخش‌ها و روستاها نقش مهمی در سلامت، تندرستی، شور و نشاط قشرهای مختلف مردم در جامعه روستایی دارد.»

عرفان افزود: «طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته در حیطه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در روستاهای شهرستان بوشهر به مناسبت‌های مختلف با همکاری فرمانداری، بخشداری‌های مرکزی و چغادک، اداره ورزش و جوانان، دهیاری‌های شهرستان بوشهر و سایر دستگاه‌های مربوط نسبت به برگزاری رویدادهای ورزشی، جشنواره‌های فرهنگی، ورزشی و... در گروه‌های سنی مختلف و علاقه‌مند به ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی اقدام می‌شود.»

دبیر هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی شهرستان بوشهر گفت: «هم‌افزایی بیشتر موجب توسعه و گسترش ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی می‌شود. ارتقای مشارکت مردم در روستاها در فعالیت‌های ورزشی از اولویت‌ها است تا تحرک بدنی، سلامت، شادابی و حفظ میراث فرهنگی در جامعه افزایش یابد.»

وی تصریح کرد: «با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات می‌توان گام‌های مفید و موثری برای توسعه و گسترش ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی برداشت.»

خبرنگار : امیر محمد ایزدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار