اعلام آمادگی ایران برای بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده آمریکا

تهران (پانا) - رئیس سازمان امور دانشجویان گفت دانشگاه‌های ایران برای بورسیه کردن دانشجویان غزه نیز آمادگی دارند.

کد مطلب: ۱۴۷۲۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
اعلام آمادگی ایران برای بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده آمریکا

‌‌معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا که خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه به نمایش گذاشته و از دانشگاه اخراج شده‌اند، می‌توانند بورس دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ایران شوند و به تحصیل خود ادامه دهند.

رئیس سازمان امور دانشجویان با اعلام حمایت از دانشجویان معترض به جنایات اسرائیل، تأکید کرد: دانشگاه‌های ایران در رتبه‌بندی جهانی از جایگاه رو به رشد و خوبی برخوردار هستند و دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکایی در هر رشته که تمایل به ادامه تحصیل داشته باشند، می‌توانند از ظرفیت مؤسسات آموزش عالی ایران بهره‌مند شوند.

‌‌هاشم داداش‌پور افزود: امروز چشم تمامی آزادیخواهان جهان به ایران دوخته شده که در حمله موشکی به سرزمینهای اشغالی با خوشحالی جهانیان به عیان مشخص شد و با همین نگاه و سیاست، وزارت علوم با افتخار آمادگی جذب هر دانشجوی معترض و اخراج شده را مطرح می‌کند.

وی همچنین با اشاره به تخریب مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها در غزه یادآور شد: دانشگاه‌های ایران برای بورسیه نمودن دانشجویان غزه نیز آمادگی دارند.

رئیس سازمان امور دانشجویان ادامه داد: ایران ملجاء و خانه امن تمامی ظلم ستیزان و مظلومانی است که به خاطر مبارزه با استکبار و صهیونیسم جهانی از تحصیل و زندگی باز مانده‌اند.

معاون وزیر علوم در پایان سیاست راهبردی ایران را مبارزه با مستکبران و دفاع از مظلومان نام برد و خاطرنشان ساخت: دیروز با موشک و پهپاد هیمنه پوشالی و گنبد آهنین رژیم صهیونیستی و آمریکا را به چالش کشیدیم و امروز با اعلام آمادگی جذب دانشجویان معترض و اخراجی علیه جنایات رژیم صهیونسیتی، ظرفیت و نگاه ایران را در همه عرصه‌ها به ویژه دانش‌گستری و جذب دانشجویان مظلوم با هر نژاد و زبانی به دنیا نشان می‌دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار