پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی:

روابط عمومی و رسانه از پدیده‌های اثرگذار جامعه‌ پیشرفته‌ امروز است

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی در پیام تبریکی گفت روابط عمومی و رسانه از پدیده‌های اثرگذار جامعه پیشرفته امروز بوده است.

کد مطلب: ۱۴۷۵۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
روابط عمومی و رسانه از پدیده‌های اثرگذار جامعه‌ پیشرفته‌ امروز است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی، در متن پیام مسعود سعادتی آمده است:

روابط عمومی و رسانه از پدیده‌های اثرگذار جامعه پیشرفته امروز بوده و ضرورت وجود و توجه به آن پس از حدود یک و نیم قرن از سابقه تاسیس رسانه‌ها، بر کسی پوشیده نیست.

امروز، تغییرات روزافزون در حوزه ارتباطات و متاثر شدن تمامی جنبه‌های جوامع بشری از فناوری‌های نوین همچون اینترنت و هوش مصنوعی، نقش روابط عمومی‌ها و همسو بودن با جریان و گردش اطلاعات را پررنگ‌تر کرده است؛ چرا که ارتباط و اطلاعات، دو پدیده همسانند که انسان از این طریق به واقعیت‌ها پی می‌برد.

در این میان، نقش روابط عمومی‌ها در انعکاس و بازتاب اخبار دستگاه تعلیم و تربیت، دارای اهمیت بسیار و غیرقابل انکار بوده و با صراحت بیان و هنر قلم همکاران گرانقدرمان در این بخش است که می‌توان در راستای جهاد تبیین، گام برداشت و اولیا و دانش‌آموزان شریف را با مخابره اخبار امیدبخشی که در آموزش و پرورش اتفاق می‌افتد، امیدوار کرد.

روابط‌عمومی، بدون شک منبعی سهل‌الوصول و مطمئن به لحاظ تازگی اطلاعات برای رسانه‌ها به به شمار می‌آید که این مهم بدون تلاش بی‌وقفه مسئولان و متخصصان روابط عمومی، ممکن نمی باشد.

اینجانب فرا رسیدن روز بیست و هفتم اردیبهشت ماه که به عنوان روز ارتباطات نامگذاری شده است گرامی داشته و از تلاش‌ها و اقدامات آگاهانه و شبانه روزی عوامل این مجموعه در اداره کل و نواحی و مناطق، قدردانی می‌نمایم.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار