تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون المپیاد علمی دانش‌آموزی

شیراز (پانا) - رئیس اداره آموزش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان آموزش‌وپرورش فارس از تمدید مهلت ثبت نام شرکت در آزمون المپیاد علمی دانش آموزی خبر داد و افزود: ثبت نام آزمون المپیاد سال جاری تا ساعت۲۴روز جمعه۶دی ماه۹۸ تمدید شد.

کد مطلب: ۹۹۰۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون المپیاد علمی دانش‌آموزی

یونس غلامی ادامه داد: ثبت نام المپیادهای علمی از 30 آذر لغایت 4 دی آغاز شده بود که بعلت تعطیلی مدارس در برخی استانها و اشکال در پرداخت وجه ثبت نام تا ساعت 24 روز جمعه 6 دی ماه تمدید شد .

به گفته‌ی او آزمون المپیادهای علمی از 3 بهمن لغایت 8 بهمن در سراسر استان فارس برگزار و در دهه اول اسفند نتایج مرحله اول اعلام می‌شود.

غلامی افزود: ثبت نام المپیاد دانش آموزی 98 - 99 از طریق سایت oly.medu.ir انجام می شود و دانش آموزی که قصد شرکت در المپیاد علمی دانش آموزی را دارد می بایست مشغول به تحصیل در پایه دهم یا یازدهم باشند و به هیچ وجه وقفه تحصیلی یا ترک تحصیل در دوره دوم متوسطه نداشته باشد .

المپیاد علمی دانش‌آموزی، در 4 بخش و برای رشد و تشویق دانش‌آموزان در رشته‌های ادبی ، ریاضی ، زیست‌شناسی، شیمی، فیزیک، کامپیوتر، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، نجوم و اخترفیزیک، جغرافیا، علوم زمین، اقتصاد مدیریت و علوم و فناوری نانو برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار