با حضور مدیر سازمان دانش آموزی استان:

دانش‌آموزان پیشتاز از شعبه تأمین اجتماعی یاسوج بازدید کردند + تصاویر

یاسوج (پانا) - با حضور مدیر سازمان دانش آموزی استان، دانش‌آموزان پیشتاز مدرسه شاهد شهرستان بویراحمد در طرح گردشگری دانش‌آموزی از شعبه تأمین اجتماعی این شهرستان بازدید کردند.

کد مطلب: ۹۰۰۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان پیشتاز  از شعبه تأمین اجتماعی یاسوج بازدید کردند + تصاویر

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مدیر کل تامین اجتماعی که همکاری های لازم را جهت اجرای سومین مرحله طرح گردشگری دانش آموزی در همه شهرستان ها ی استان بعمل آوردند تقدیر و تشکر می کنم.

سید نظام مرادی افزود: از جمله اهداف سازمان دانش آموزی این است که دانش آموزان را با مسایل عینی و عملیاتی جامعه آشنا کند. به همین منظور طرح گردشگری دانش آموزی با محوریت تامین اجتماعی در قالب اردوهای یک روزه یا اردوهای چندساعته برگزار می شود.

مرادی با بیان اینکه اگر بیمه باشیم آینده تا حدودی برای ما روشن است و از یک امنیت نسبی برخورداریم، گفت: تامین اجتماعی منافع زیادی دارد خصوصا برای خانواده ها و جامعه هدف و برای کسانی که با این نهاد ارتباط کاری دارند.

او با اشاره به اینکه ممکن است شما دانش آموزان و خانوادهایتان از خیلی اهداف و مزایا تامین اجتماعی اطلاعی نداشته باشید گفت: شما دانش آموزان سفیرهای تامین اجتماعی در خانوادهای خودتان هستید و باید آنچه را یاد می گیرید برای آنان شرح دهید و از مزایا تامین اجتماعی آنها را اگاه کنید.

در بازدید دانش آموزان پیشتاز مدرسه شاهد از شعبه تأمین اجتماعی یاسوج، آن ها از نزدیک با خدمات سازمان آشنا شدند و کارشناسان شعبه نیز ضمن ارائه گزارشی از تاریخچه سازمان تأمین اجتماعی و معرفی خدمات ارائه شده، در کلیه واحدها پاسخگوی سؤالات دانش آموزان بودند.

کارشناسان تامین اجتماعی همچنین چگونگی روند اجرایی امور مرتبط با بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان را برای دانش آموزان تشریح و تبیین کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار