مدیر کل کانون آذربایجان شرقی خبرداد:

اجرای طرح « عید با یار مهربان » در تبریز

تبریز(پانا) - مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی از اجرای طرح عیدانه کتاب و اجرای برنامه‌های فرهنگی در ایام نوروز خبرداد.

کد مطلب: ۸۰۸۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح « عید با یار مهربان » در تبریز

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی هادی یوسف‌زاده با اعلام این مطلب تصریح کرد: در راستای حمایت از طرح « تکالیف عید نوروز » و براساس تاکیدات مدیرعامل و ابلاغ معاونت فرهنگی کانون طرح عیدانه کتاب در استان اجرا می‌شود.
وی افزود: در این طرح مرکز شماره 2 کانون تبریز طی روز‌های 3 الی 12 فروردین ماه از ساعت 9 الی 17 با اجرای فعالیت‌های متنوع و جذاب فرهنگی هنری وادبی و با محوریت کتاب و کتابخوانی میزبان کودکان و نوجوانان علاقه‌مند خواهد بود.
وی تصریح کرد: عضویت برای کودکان و نوجوانان در زمان اجرای طرح رایگان خواهد بود.
یوسف‌زاده تصریح کرد: کتابخانه‌های سیار کانون در تبریز، منطقه‌آزاد ارس و هشترود نیز روز 13 فروردین ( روز طبیعت ) با حضور در اماکن و مناطق پرتردد فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلفی را برای مخاطبان کودک و نوجوان اجرا خواهند کرد.
مدیر کل کانون استان در عین حال افزود: با هماهنگی‌های به عمل‌آمده کتابخانه سیار منطقه‌آزاد ارس علاوه بر 13 فروردین در روز‌های 5 الی 8 و 12 فروردین نیز میزبان مسافران نوروزی این منطقه خواهد بود.
یوسف زاده توسعه و تعمیق فعالیت‌های فرهنگی هنری مبتنی بر کتاب و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان را از جمله اهداف اجرایی این طرح عنوان کرد.
گفتنی است مرکز شماره 2 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز که میزبان طرح عیدانه کتاب در استان است در خیابان سرباز شهید ابتدای کوی پیروزی واقع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار