با حضور مدرسان،پیشکسوتان و اعضا پیشتاز و فرزانه در ناحیه ۳کرج برگزارشد

جلسه مجمع مربیان،مدرسان،پیشکسوتان و اعضا پیشتاز

جلسه مجمع مربیان،مدرسان،پیشکسوتان و اعضا پیشتاز و فرزانه آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج با حضور مدرسان ، مربیان ، پیشکسوتان و اعضا پیشتاز و فرزانه آغاز شد.

کد مطلب: ۵۶۳۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کرج ، مجمع مربیان،مدرسان،پیشکسوتان و اعضا پیشتاز و فرزانه ناحیه 3کرج در سالن اجتماعات آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج با حضور معاونت محترم پرورشی ناحیه و کارشناس مسئول سازمان دانش آموزی برگزار شد.

مجتبی عراقی معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج در گفتگو با پانا تاکید کرد: مربیان سازمان دانش آموزی مربیانی توانمند ، خلاق فعال، کوشا و پر جنب و جوش هستند و بنابراین دانش آموزانی مستعد، خلاق و مبتکر تربیت می کنند

عراقی در ادامه اضافه کرد: مربیان انرژی جوانان را مهار و از آن به سود جامعه بهره برداری می­نمایند، با وجود چنین مربیانی بالطبع آینده­ای روشن را می­توان برای جوانان میهن اسلامی پیش بینی نمود .

درادامه جلسه سکینه قنبرلو مسئول سازمان دانش آموزی با تبیین اهداف اصلی و فرعی فعالیت های سازمان دانش آموزی، خواستار تقویت فکری، محتوایی و فنی هر چه بیشتر مربیان و دانش آموزان عضو این سازمان شد.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت توانمندسازی اعضای تشکلها در امور پرورشی و آموزشی عنوان کرد: در نیمه دی ماه کلاس ضمن خدمت مربیان پیشتاز و فرزانه در سطح ناحیه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار