قادری در گفت‌وگو با پانا:

همه جریان‌های سیاسی باید در انتخابات مشارکت کنند

سلامت انتخابات به رأی مردم بستگی دارد/ شکایت‌ و انتقادات نباید بهانه‌ای برای عدم حضور در انتخابات باشد

تهران (پانا) - نماینده مردم شیراز در مجلس بر ضرورت مشارکت حداکثری تاکید کرد و گفت شکایت‌ و انتقادات نباید بهانه‌ای برای عدم حضور در انتخابات باشد.

کد مطلب: ۱۴۰۰۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
همه جریان‌های سیاسی باید در انتخابات مشارکت کنند

جعفر قادری در گفت‌وگو با پانا ضمن اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند 1402، اظهار کرد: «اگر فضای انتخاباتی فضای منطقی و معقولی باشد و اهمیت جایگاه مجلس برای مردم تبیین و در جهت ایجاد فضای رقابتی تلاش شود، انتخاباتی با مشارکت بالا خواهیم داشت.»

وی با بیان اینکه جریان‌های سیاسی باید در انتخابات مشارکت کنند و انتظارات معقولی داشته باشند، افزود: «ضرورت مشارکت باید به شکل‌های مختلف برای مردم بیان شود. همچنین گله‌ها و شکایت‌های مردم باید پاسخ داده شود. شکایت‌ و انتقادات نباید بهانه‌ای برای عدم حضور در انتخابات باشد.»

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه ضمن اشاره به چهار شاخص امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت، گفت: «مقام معظم رهبری علاوه بر اینکه سیاست‌های ابلاغی را در بحث انتخابات مورد تاکید قرار دادند، این چهار شاخص را نیز مطرح کردند که می‌تواند بسیاری از موضوعات را پوشش دهد.»

قادری ادامه داد: «سلامت انتخابات به رأی مردم بستگی دارد. افراد موثری که بتوانند گره‌گشا باشند باید مردم را به مشارکت دعوت کنند. هرچه میزان مشارکت بیشتر باشد، مجلس از پشتوانه مردمی بیشتری برخوردار می‌شود و بیشتر می‌تواند مطالبات خاصه مردم را دنبال کند. اگر به شاخص مشارکت، توجه نشود، مجلس با پشتوانه مردمی کمتری روی کار خواهد آمد و افراد ضعیف‌تری انتخاب خواهند شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار