رگبار و رعد و برق در تهران

تهران (پانا)- بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران طی امروز و فردا (۱۸ و ۱۹ خرداد) رگبار و رعد و برق و وزش باد موقتی پیش‌بینی می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۷۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
رگبار و رعد و برق در تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران با بررسی نقشه‌های هواشناسی و خروجی الگوهای پیش یابی عددی وضعیت جوی استان تهران با توجه به هشدار قرمز صادر شده در روز پنجشنبه (۱۸ خرداد ماه) و هشدار نارنجی صادر شده در ۱۶ خرداد ماه، طی امروز و فردا (۱۸ و ۱۹ خرداد) به‌ویژه امروز در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب با تقویت ناپایداری‌های محلی، آسمان نیمه ابری تا ابری به ویژه در ارتفاعات استان، افزایش ابر، رشد ابرهای همرفتی، رگبار و رعد و برق در برخی نواحی مستعد با احتمال بارش تگرگ و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

همچنین وزش باد شدید، گاهی خیلی شدید در نقاط مستعد با خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا به‌خصوص برای امروز (۱۸ خرداد ماه) و در مناطق مرکزی، غربی و جنوبی استان گاهی تندباد با احتمال توفان لحظه‌ای دور از انتظار نیست.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران امروز و فردا روند کاهشی نسبی دما و از روز شنبه (۲۰ خرداد ماه) افزایش تدریجی دما در سطح استان پیش بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۱۹ خرداد) ابری، گاهی بارش پراکنده و وزش باد شدید با احتمال رگبار و رعد و برق وجود دارد و حداقل دما ۱۸ و حداکثر دما ۲۹ درجه سانتیگراد خواهد بود و طی پس فردا (۲۰ خرداد) آسمان تهران کمی ابری، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار