تأکید ایران و ترکیه بر ضرورت استمرار همکاری‌های مشترک بین نیروهای مسلّح دو کشور

تهران (پانا) - رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در تماس تلفنی با وزیر جدید دفاع ترکیه انتصاب وی را به عنوان وزیر دفاع ملی ترکیه تبریک گفت و دو طرف بر ضرورت استمرار همکاری‌های مشترک بین نیروهای مسلّح دو کشور تأکید کردند.

کد مطلب: ۱۳۷۷۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
تأکید ایران و ترکیه بر ضرورت استمرار همکاری‌های مشترک بین نیروهای مسلّح دو کشور

‌سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی ضمن تبریک به ارتشبد «یاشار گولر» به عنوان وزیر دفاع ملی ترکیه بر ضرورت استمرار همکاری‌های مشترک نیروهای مسلّح دو کشور تأکید کرد.

‌سرلشکر باقری با تأکید بر اینکه ایران و ترکیه به عنوان دو همسایه خوب و راهبردی دارای مرزهای مشترک صلح و دوستی هستند، افزود: وجود مرزهای مشترک بین دو کشور استمرار همکاری‌های مشترک را بیش از پیش ضرورت می‌بخشد.

‌تأکید بر انجام دیدارهای دوجانبه در سطوح مختلف و همچنین انتقال تجارب و دانش در مراکز آموزشی و اجرای رزمایش‌های متقابل از دیگر محورهای رئیس ستادکل نیروهای مسلح ایران در این گفت‌وگوی تلفنی بود.

ارتشبد «یاشار گولر» نیز در این تماس تلفنی ضمن تأکید بر افزایش و توسعه سطح روابط نظامی بین دو کشور، گفت: کشور ترکیه شاهد کمک‌های برادرانه و دوستانه ایران در حادثه تلخ زلزله اخیر کشورش بود که همواره مردم ترکیه این کمک و همیاری را مورد ستایش قرار می‌دهند.

براساس این گزارش، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پایان از ارتشبد «یاشار گولر» وزیر دفاع جدید ترکیه برای سفر به تهران دعوت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار