فرمانده نیروی دریایی ارتش:

دشمنان هنوز از ‌ناوگروه 86 ‌متحیرند؛ برای افتخارآفرینی بیشتر‌ تلاش می‌کنیم

تهران (پانا) - فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه نداجا تلاش می‌کند در سال جاری افتخارات بیشتری را رقم بزند، گفت اقدامات ناوگروه ۸۶ ارتش آن‌قدر مقتدرانه و هوشمندانه بود که هنوز دشمنان در تعجب هستند و سوال‌های فراوانی دارند که هنوز پاسخی برای آن‌ها پیدا نکرده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۷۷۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
دشمنان هنوز از ‌ناوگروه 86 ‌متحیرند؛ برای افتخارآفرینی بیشتر‌ تلاش می‌کنیم

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش پیش از ظهر امروز در سخنرانی تلفنی در مراسم تجلیل از اعضای گلستانی ناوگروه ۸۶ این نیرو که موفق به انجام ماموریت دریایی دور دنیا شده‌اند، اظهار کرد: همرزمان من در ناوگروه ۸۶ در مدت و مسیر طولانی موفق شدند اقیانوس‌پیمایی و پیمایش دور دنیا را تجربه کنند.

وی ادامه داد: ایرانی‌ها در طول تاریخ اثبات کرده‌اند که به تمامِ نشدنی‌ها با اراده خود دست خواهند یافت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در این مسیر نقش خانواده‌ها و حمایت آن‌ها بسیار مهم و تاثیرگذار بود که من با تمام وجود سر تعظیم بر بزرگواری آنها فرود می‌آورم.

امیر دریادار ایرانی گفت: ما وظیفه داریم با عملکرد مقتدرانه خود، صلابت، عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی را نشان دهیم و در این مسیر با پیام صلح و دوستی به دور دنیا سفر کردیم و این پیام را به جهان مخابره کردیم.

امیر دریادار شهرام ایرانی افزود: این اقدام نشان داد هر زمانی که وحدت داشتیم و گوش به فرمان مقام معظم رهبری بودیم اتفاقات بزرگی را رقم زدیم و ثابت کردیم آنچه تولید کشور خودمان است، در خشن‌ترین اقیانوس‌های دنیا نیز قابل استفاده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به طور قطع در این ماموریت اثبات کردیم در حوزه‌هایی همانند تجهیزات، آماد و پشتیبانی، بهداری و علوم پزشکی و درمانی، نظامی، فنی، تکنولوژی و حتی فرهنگی و دینی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

وی تاکید کرد: اقدامات ناوگروه ۸۶ ارتش آنقدر مقتدرانه و هوشمندانه بود که هنوز دشمنان در تعجب و در سوال‌های فراوان قرار دارند و هنوز این سوال‌ها برای آن‌ها بی‌پاسخ است.

امیر دریادار ایرانی افزود: ما علاوه بر سطح در زیرسطح نیز یگان عملیاتی داشتیم و اقدامات عمیق و دقیق این ماموریت نشان داد جوانان ما در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با ایمان، اراده، تلاش و توکل می‌توانند اقدامات بزرگی را عملیاتی کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امیدوارم با دعای خیر مردم عزیز و لطف پروردگار بتوانیم در ماموریت‌های بزرگتر موفق باشیم، تلاش می‌کنیم در سال جاری افتخارات بیشتری را رقم بزنیم.

‌در این مراسم از ۱۸ نفر از اعضای گلستانی ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده‌های این عزیزان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار