پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت مادر شهیدان خیراله‌نژاد

تهران (پانا) - رئیس جمهوری در پیامی درگذشت حاجیه خانم عصمت توکلی، مادر شهیدان والامقام محمدامین، فاطمه و مریم خیراله‌نژاد را به مردم شهیدپرور استان خوزستان به ویژه خانواده مکرم این بانوی مومنه تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۳۷۷۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت مادر شهیدان خیراله‌نژاد

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی درگذشت حاجیه خانم عصمت توکلی، مادر بزرگوار شهیدان والامقام محمدامین، فاطمه و مریم خیراله‌نژاد تصریح کرد: این مادر فداکار و باایمان که هر سه فرزند دلبند خود را در دوران دفاع مقدس بر اثر بمباران هوایی ناجوانمردانه رژیم بعثی، تقدیم اسلام و انقلاب کرد و غم فراق عزیزانش را با اخلاص و صبوری تحمل نمود، یاد و نامش در دفتر زرین فرهنگ و ایثار این مرز و بوم برای همیشه ماندگار خواهد بود.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درگذشت حاجیه خانم عصمت توکلی مادر بزگوار شهیدان والامقام محمدامین، فاطمه و مریم خیراله‌نژاد موجب تأثر خاطر شد.

این مادر فداکار و با ایمان که هر سه فرزند دلبند خود را در دوران دفاع مقدس بر اثر بمباران هوایی ناجوانمردانه رژیم بعثی، تقدیم اسلام و انقلاب کرد و غم فراق عزیزانش را با اخلاص و صبوری تحمل نمود، یاد و نامش در دفتر زرین فرهنگ و ایثار این مرز و بوم برای همیشه ماندگار خواهد بود.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور استان خوزستان به ویژه خانواده مکرم این بانوی مومنه تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای همه بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسألت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار