وزیر آموزش و پرورش در صفحه‌ شخصی خود در ویراستی:

امید؛ کلیدواژه فرمایشات مقام معظم رهبری در مناسبت‌های مختلف است

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش، امید را کلید واژه اصلی فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در مناسبت‌های مختلف عنوان کرد و گفت هرکسی در هر جایی که خدمت می کند باید به کار خودش ایمان داشته باشد و امیدآفرینی کند.

کد مطلب: ۱۳۷۷۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
امید؛ کلیدواژه فرمایشات مقام معظم رهبری در مناسبت‌های مختلف است

رضامراد صحرایی در صفحه‌ شخصی خود در ویراستی با اشاره به این که مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در سختی‌ها و ناملایمات، مسیر پیشرفت ایران عزیز را امیدآفرینی می‌دانند، نوشت: مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به نقش امید در پیشرفت کشور ایمان دارند.
صحرایی بیان کرد: هرکسی در هر جایی که خدمت می‌کند باید به کار خودش ایمان داشته باشد و امید آفرینی کند.
وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: ما در آموزش و پرورش خود را مخاطب اصلی پیام رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) می‌دانیم، چون آینده ایران از آموزش و پرورش امروزش قابل پیش‌بینی است. بنابراین، دانش آموزان‌مان را باید برای ساختن آینده ایران آماده کنیم.
صحرایی ادامه داد: من به عنوان خدمتگزار نظام تعلیم و تربیت دست کمک خویش را به سوی همه مسئولان کشور برای تقویت آموزش و پرورش و به صدر آوردن آن دراز می‌کنم.
وی بیان کرد: امیدهای آینده ایران، دانش‌آموزان کنونی ما هستند. هر کس که ایران را عزیز می‌خواهد برای کمک به آموزش و پرورش و اعتلای نظام تعلیم و تربیت قدم بردارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار