تنها شانس ستاره نیمکت‌نشین پرسپولیس برای ماندن

تهران (پانا) - برکسی پوشیده نیست سیامک نعمتی یکی از بازیکنانی است که یحیی گل محمدی دیگر اعتقادی به او ندارد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
تنها شانس ستاره نیمکت‌نشین پرسپولیس برای ماندن

شماره ۸۸ در نیم فصل نیز جزو بازیکنان لیست مازاد بود اما درخواست شخصی او و همچنین مدیریت باشگاه مانع از جدایی‌اش شد تا همچنان با پرسپولیس تمرین کند.

با این حال نعمتی کمترین فرصت را برای خودنمایی پیدا کرد تا اینگونه از مدار فکری یحیی خارج شود و نتواند به عنوان بازیکنی با قابلیت حضور در چند پست به کمک سرخ‌ها بیاید.

از روزی که مشخص شد سیامک نعمتی و حامد پاکدل شانسی برای ماندن در پرسپولیس ندارند، گمانه‌زنی‌ها درباره مقصد این دو بازیکن شروع شد. پاکدل، البته خیلی زود تیم جدیدش را مشخص کرد و با تراکتور به توافق رسید منتهی نعمتی با تیم‌های مختلفی شروع به مذاکره کرد.

در آن مقطع عنوان شد تراکتور بعد از جذب پاکدل، دنبال نعمتی هم بوده اما درخواست ۲۰ میلیاردی! این بازیکن از تیم تبریزی باعث شده که حضور او در تراکتور منتفی شود. حالا لیگ برتر و جام حذفی در حالی با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید که سیامک نعمتی حتی نتوانست در لیست دربی شماره ۱۰۱ قرار بگیرد!

همین موضوع باعث شد اخم‌های سیامک نعمتی درهم رفته و با شوخی و خنده‌های همبازیانش در جشن قهرمانی باز شود. در چنین وضعیتی طبیعی است سیامک نعمتی به فکر جدایی از پرسپولیس و ادامه بازی در تیم دیگری باشد اما...

در یک صورت ممکن است شماره ۸۸ درپرسپولیس ماندگار شود. اگر یحیی گل‌محمدی واقعا از پرسپولیس رفتنی شود، چه بسا جدایی سیامک نعمتی با نظر سرمربی بعدی این تیم منتفی شود.

برهمین اساس پیش بینی می‌شود سیامک نعمتی یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان پرسپولیس برای جدایی از این تیم عجله نکرده و تیم بعدی‌اش را با حوصله انتخاب کند!

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار