معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد؛

توانمندسازی ۶۴۰۰ مشاور تحصیلی با هدف به‌روزرسانی اطلاعات انتخاب رشته دانش‌آموزان

تهران (پانا) - مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش جزئیات برگزاری دوره آموزشی توجیهی به منظور آموزش و توانمندسازی مشاوران تحصیلی استان‌ها را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
توانمندسازی ۶۴۰۰ مشاور تحصیلی با هدف به‌روزرسانی اطلاعات انتخاب رشته دانش‌آموزان

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، امیر تجلی نیا اظهار کرد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری برای تقویت مدارس دولتی و تحقق عدالت آموزشی در کشور و دسترسی همه دانش آموزان به آخرین اطلاعات کنکور و انتخاب رشته دانشگاهی، اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی دوره آموزشی توجیهی به منظور آموزش و توانمندسازی مشاوران تحصیلی استان ها را با هدف ارتقای دانش و به روزرسانی اطلاعات جهت ایجاد وحدت رویه به صورت حضوری و مجازی در ۳۲ استان کشور برگزار کرده است.

وی افزود: در این دوره تخصصی که از اردیبهشت در مراکز استان ها زیر نظر مدرسان مورد تایید اداره کل حوزه ستادی آغاز شده است. ۲۰۰ نفر از مشاوران تحصیلی منتخب هر استان در مجموع ۶۴۰۰ نفر تحت پوشش این آموزش ها قرار خواهند گرفت.

تجلی نیا بیان کرد: در این دوره ۱۸ استان توسط مدرسین استانی و ۱۴ استان دیگر نیز توسط مدرسان کشوری با معرفی این اداره کل، از آموزش ها بهره مند خواهند شد.

به گفته وی در پایان، برای شرکت کنندگان گواهی حضور صادر و ضمن خدمت ۲۰ ساعته اعطا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار