ترافیک سنگین در کندوان

تهران (پانا) - فرمانده پلیس راه کندوان حجم ترافیک خودرو در این محور کوهستانی پرتردد کشور از سمت شمال به جنوب را سنگین اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
ترافیک سنگین در کندوان

سرگرد محمد احمدی افزود : در این محور ارتباطی از محدوده طویر تا ماسال واقع در بالای شهر مرزن آباد حدود سه کیلومتر هم اکنون متناوب توقف خودروهای عبوری را داریم که نیروهای پلیس محور تا تخلیه بار ترافیکی مدیریت می کند.

وی خاطرنشان کرد : در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون گزارشی مبنی بر وقوع تصادفات و حوادث طبیعی در این محور نداشته ایم.

فرمانده پلیس راه کندوان، به کابران جاده ای توصیه کرد که قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت فاصله طولی و توجه کافی با جلو را در این محور کوهستانی و پرتردد کشور رعایت کنند تا سفر ایمن را برای خود و خانواده شان رقم بزنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه در ایام تعطیلات با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار