رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان:

مسأله تعلیم و تربیت بزرگترین مسأله جامعه است

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان تاکید کرد مسأله تعلیم و تربیت بزرگترین مسأله جامعه است.

کد مطلب: ۱۳۷۶۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
مسأله تعلیم و تربیت بزرگترین مسأله جامعه است

محمود رجبی پور رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان عنوان کرد: آنچه مسلم است زندگی انسان‌ها در کنار یکدیگر بدون تعامل و سازگاری مشکل آفرین خواهد بود، بنابراین جریان تربیت در پی آن است که انسان‌ها را با هر آنچه که مایه یک حیات خوب و مناسب است، آشنا کند و آنها را در مسیر رشد و ارتقا قرار دهد.

وی گفت: معلمی شغل و حرفه نیست، بلکه ذوق و هنر توانمندی است. معلمی در قرآن به عنوان جلوه ای از قدرت لایزال الهی نخستین ویژه ذات مقدس خداوند تبارک و تعالی است.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان افزود: فعالیت های فوق برنامه مجموعه تلاش‌ها و کوشش هایی است که از ناحیه کودکان و نوجوانان با هدایت و برنامه ریزی مربیان صورت می گیرد تا استعدادهای فردی افراد که به شکل بالقوه در نهاد آنان پنهان است آشکار شده و بر توانمندی آنان افزوده شود و از طرف دیگر با کسب مهارت های زندگی جهت شرکت فعال و پویا در زندگی اجتماعی جامعه آماده کند تا بتوانند ضمن ادامه حیات برای خود و دیگران مفید بوده و اثرات مثبتی در زندگی جمعی داشته باشند.

رجبی پور گفت: سازمان دانش آموزی استان کرمان در راستای تقویت فعالیت‌های تربیتی در تمامی مدارس خصوصا مدارس غیر دولتی آمادگی کامل جهت ارائه برنامه های مختلف را دارد.

وی یکی از تشکل‌های فعال در سازمان دانش آموزی را خبرگزاری پانا دانست و گفت: مدارس می توانند از این ظرفیت بزرگ استفاده کرده و اخبار خود را در این سایت پوشش دهند.

وی در ادامه به تشریح برنامه های سازمان دانش آموزی پرداخته و جهت امضاء تفاهم نامه همکاری میان این سازمان و مدارس غیردولتی اعلام آمادگی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار