وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد؛

سازمان دانش‌آموزی محتوای کتاب‌های درسی را از نگاه دانش‌آموزان نقد و تحلیل کند

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در صفحه‌ شخصی خود در ویراستی با اشاره به نشست تشکل‌های دانش آموزی خراسان رضوی، از سازمان دانش‌آموزی خواست تا با کمک سایر تشکل‌های دانش‌آموزی محتوای کتاب‌های درسی را از نگاه دانش‌آموزان نقد و تحلیل کنند و نتیجه را با مولفان کتاب‌های درسی در میان بگذارند.

کد مطلب: ۱۳۷۶۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی محتوای کتاب‌های درسی را از نگاه دانش‌آموزان نقد و تحلیل کند

رضامراد صحرایی در صفحه‌ شخصی خود در ویراستی نوشت: روز پنجشنبه مهمان تشکل‌های دانش‌آموزی خراسان رضوی بودم، هر بار که با فرزندان عزیز ایران عزتمند گفت‌وگو می‌کنم بیش از پیش به آینده این کشور امیدوار می‌شوم.

وی در ادامه نوشت: یکی از ابتکارات آن‌ها این بود که همه تشکل‌ها با نام سردار شهیدسلیمانی و با عنوان قرارگاه شهید سلیمانی متحد شده بودند. فرزندان ما باید از نوجوانی تمرینِ «یکی بودن» کنند، با هر سلیقه‌ای یکصدا برای ایران.

صحرایی خاطرنشان کرد: تریبون‌های آزاد دانش‌آموزی به فرزندان ما کمک خواهد کرد تا گفتمان‌‌سازی را از دوران مدرسه یاد بگیرند؛ باید به ترویج این فرهنگ کمک کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وزیرآموزش و پرورش تصریح کرد: باید اجازه داد این نسل نوجوان و ارزشمند در ساختن آینده خود موثر باشد. لذا در این نشست پیشنهاد دادم سازمان دانش‌آموزی به نمایندگی از تشکل‌های دانش‌آموزی نقدهای وارد بر کتاب‌های درسی را با نظرخواهی از دانش‌آموزان کشور جمع‌آوری کنند و در جلسه‌ای با مؤلفان کتب درسی به اشتراک بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار